• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-16 21:05:48 följande:
    Det är väl som i verkliga livet att den som är elakast och spelar mest fulspel kommer längre än det människor som är ärliga och snälla.

Ja fulspelarna är kvar och kommer säkert att om nu Jesper blir storbonde vara rent jävliga mot han. Nu har Mickes pakt Andreas,Adam och även Sofia. Blir orolig att inte även Marica faller för Mickes fulspelså så även Amanda som är så nära Sofia. Jesper måste nog kämpa ensam genom ett helvete med det som är kvar.
    Tyvärr så är risken stor att den pakten tar över helt oc hållet
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-16 21:07:00 följande:
    Nej inte väljer Alida Micke....Hon har Jesper som sin bästa vän kvar inne på Farmen.
    Tror det också men man vet aldrig 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-16 21:14:42 följande:
    Tror det också men man vet aldrig 
    Alida har haft sitt med Micke, men kom i håg att hon sa att Micke sårade hennes självkänsla och därför tror inte jag att Alida väljer Micke eller någon i hans pakt. 

Alida valde sig själv som andrekämpe för att Rädda Jesper och då tror jag att hon väljer honom som Storbonde.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-16 21:02:25 följande:
    Vilken mardröm men hon hörde Mickes snack så hon borde inte göra det
    Nej,vi får hoppas på det.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-16 21:03:14 följande:
    Håller med, dom andra vill jag inte ska vinna
    Nej,verkligen inte.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-16 21:05:48 följande:
    Det är väl som i verkliga livet att den som är elakast och spelar mest fulspel kommer längre än det människor som är ärliga och snälla.

Ja fulspelarna är kvar och kommer säkert att om nu Jesper blir storbonde vara rent jävliga mot han. Nu har Mickes pakt Andreas,Adam och även Sofia. Blir orolig att inte även Marica faller för Mickes fulspelså så även Amanda som är så nära Sofia. Jesper måste nog kämpa ensam genom ett helvete med det som är kvar.
    Ja,det är risk för det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-16 21:07:00 följande:
    Nej inte väljer Alida Micke....Hon har Jesper som sin bästa vän kvar inne på Farmen.
    Hoppas.
  • Jhannis
    Se där det kom fram att produktionen fick gå emellan. Jag blev så förvånad över att Marica och Micke gick ut på en promenad för att prata. Ingen av dem hade gjort detta om inte produktionen blandade sig i. Men jag hade önskat att produktionen Tv4 hade sagt åt Micke att han är ute ur spelet då han gick på Person angrepp. Han har inget där att göra eller måste Tv 4 hålla honom kvar för att han beter sig som han gör? så att intrigerna fortsätter....Fy fan sämsta Farmen ever med tanke på vilka människor som får komma med.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-16 23:55:16 följande:
    Se där det kom fram att produktionen fick gå emellan. Jag blev så förvånad över att Marica och Micke gick ut på en promenad för att prata. Ingen av dem hade gjort detta om inte produktionen blandade sig i. Men jag hade önskat att produktionen Tv4 hade sagt åt Micke att han är ute ur spelet då han gick på Person angrepp. Han har inget där att göra eller måste Tv 4 hålla honom kvar för att han beter sig som han gör? så att intrigerna fortsätter....Fy fan sämsta Farmen ever med tanke på vilka människor som får komma med.
    Ja,precis.

De hade sagt ¨t honom att det inte är ok att gå på en person som han gjorde inför alla andra. De tyckte att han borde ha tagit det med henne ensam.mellan 4 ögon.
    Vilket jag i och för sig kan hålla med om. 
    Men jag tycker att han borde ha fått en hårdare reprimand. Hans blick när han skällde på Marica var ju rentav galen.
    Man började ju nästan undra om han skulle ge sig på henne fysiskt.