• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-18 19:32:07 följande:

Hur är man funtad som vuxen att sätt skitiga kläder i Skafferiet?

Fräscht...Kräks
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-18 19:36:53 följande:

Stackars bin som handskas av två nötter

Ja håller med och man blir så arg för är man 35 år så borde hon lärt sig i skolan att det heter bikupa.

Sörländska barn får inte samma undervisning som barnen i norra delen av Sverige. Det har man förstått när man frågar vissa i södra Sverige om dem vet vart Torneälv, Råneälv, Luleälv och Umeälv finns så vet dem inte.. När jag gick i skolan så skulle man kunna allt om Niskan, Viskan, Värnern, Vättern, Mälaren, Hjälmaren i södra Sverige.

Ursäkta att jag kom ur programmet Skrattande
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-18 19:35:28 följande:

Blir bara arg när jag hör Adam prata. Likaså med Sofia

Samma här.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-18 19:45:26 följande:
    Ja,vi får hålla tummarna. Glad
    👍
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-18 19:46:11 följande:
    Ja,om du menar rövhålet han har under näsan. Där det kommer så mycket skit. Flört
    Skrattande
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-18 19:48:03 följande:
    Ja håller med och man blir så arg för är man 35 år så borde hon lärt sig i skolan att det heter bikupa.

Sörländska barn får inte samma undervisning som barnen i norra delen av Sverige. Det har man förstått när man frågar vissa i södra Sverige om dem vet vart Torneälv, Råneälv, Luleälv och Umeälv finns så vet dem inte.. När jag gick i skolan så skulle man kunna allt om Niskan, Viskan, Värnern, Vättern, Mälaren, Hjälmaren i södra Sverige.

Det var samma när jag gick i skolan. Vi skulle lära oss kartan från norr till söder.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-18 19:48:03 följande:

Sofia verkar inte ha de vassaste knivarna i lådan, verkar lite korkad faktiskt
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-18 19:50:05 följande:
    Det var samma när jag gick i skolan. Vi skulle lära oss kartan från norr till söder.
    Ja, kartor över alla länder
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-18 19:50:05 följande:
    Tror inte det fungerar numera att man ska kunna kartan. Inte om man frågar 20 åringar så har dem ingen koll.