• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-20 19:33:12 följande:

Fyra av sex ska upp till tinget

Ja och förhoppningsvis så åker Micke och Adam ut om det är tom två på tinget
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-20 19:42:42 följande:
    Ja,och med det vädret som har varit de senaste dagarna här så har jag vårkänslor. Glad
    Lyckliga ni utan snö. Här har vi 30 cm snö och vallar som isberg. Men ok det har varit soligt och fint väder så det töar lite 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-20 19:43:25 följande:
    Ja,och då var det ok att pranka. Men inte när Marica gjorde det. Dubbelmoral.
    Han har druckit med Amanda 1 och en halv liter så han ska blanda in nått så att det bir fullt. Det sa han innan programmet slutade.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-20 19:44:32 följande:
    Varför valde han inte Micke? Tror han verkligen på att Micke skulle hjälpa honom?
    Hur Jesper än valde så skulle Marica bli vald. nu är det frågan vem Marica väljer, tror det blir Sofia och så väljer Sofia Adam....Ingen vågar välja Kungen av Farmen, men jag hoppas han åker ut på grund av 2 regelbrott annars så visar produktionen att dem är jäva.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-20 19:56:36 följande:

Micke verkar verkar ha fixat en godare öl, återstår att se

Vad spelar det för roll att han gör kvarvarande öl godare. Hoppas han inte kommer att hinna njuta av den utan åker ut för regelbrott.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-20 20:15:36 följande:
    Lyckliga ni utan snö. Här har vi 30 cm snö och vallar som isberg. Men ok det har varit soligt och fint väder så det töar lite 
    Ja,det är skönt. Avundas dig inte.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-20 20:17:07 följande:
    Han har druckit med Amanda 1 och en halv liter så han ska blanda in nått så att det bir fullt. Det sa han innan programmet slutade.
    Om det inte var nå´t annat de drack. Fr han hade ju gömt ölen,sa han.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-20 20:19:50 följande:
    Hur Jesper än valde så skulle Marica bli vald. nu är det frågan vem Marica väljer, tror det blir Sofia och så väljer Sofia Adam....Ingen vågar välja Kungen av Farmen, men jag hoppas han åker ut på grund av 2 regelbrott annars så visar produktionen att dem är jäva.
    Ja,precis.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-20 22:03:37 följande:
    Ja,det är skönt. Avundas dig inte.
    Jag har bott 20 år i Östergötland där det nästan aldrig var snö, men är född och uppvuxen i Norrbotten så jag är van att det är snö från Oktober till slutet på April.

Men sen har vi midnatt solen som ger oss en till månad eftersom det är ljust dygnet runt. Fån Maj till Augusti är det ljust dygnet runt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-20 22:04:55 följande:
    Om det inte var nå´t annat de drack. Fr han hade ju gömt ölen,sa han.
    Ja han hade gömt en del, men inte så att det skulle fylla alla flaskor. Han sa ju i programmet att han och Amanda hade druckit 1, 5 liter  av ölen.