• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-25 19:34:33 följande:
    Vad det ska bli skönt att inte höra nästa vecka Mickes gnällande och se hans självgodhet. 
    JappSkrattande
  • Jhannis

Adam säger att Jesper och Marica inte har jobbat på två månader. Hur dum får man vara? Alltså jag kan inte med Micke och Adam....Men troligt vist så vinner dem hela alltet det ser TV 4 till......

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-25 19:41:44 följande:

Adam säger att Jesper och Marica inte har jobbat på två månader. Hur dum får man vara? Alltså jag kan inte med Micke och Adam....Men troligt vist så vinner dem hela alltet det ser TV 4 till......

Håller med
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-25 19:34:33 följande:
    Vad det ska bli skönt att inte höra nästa vecka Mickes gnällande och se hans självgodhet. 
    Håller med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-25 19:44:26 följande:

Så tråkigt om Adam eller Micke vinner

Jag tror att det blir så för hela Farmen har bara handlat om Micke och Adam, men fy 17 då tror jag att jag slutar att följa Farmen. Mentorn Wincent bör bli hårdare med vad folk får göra och bör göra istället för att ha intriger och tjaffs. Tittarna vill nog se lite normala människor på Farmen.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-25 19:41:44 följande:

Hoppas verkligen inte det.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-25 19:47:16 följande:
    Jag tror att det blir så för hela Farmen har bara handlat om Micke och Adam, men fy 17 då tror jag att jag slutar att följa Farmen. Mentorn Wincent bör bli hårdare med vad folk får göra och bör göra istället för att ha intriger och tjaffs. Tittarna vill nog se lite normala människor på Farmen.
    Försöker hålla hoppet uppe att det inte blir så