• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • molly50
    Nandez skrev 2025-01-27 19:45:39 följande:
    Ja men när dom fick veta att det gänget skulle välja deras storbonde samt att storbonden skulle möta den andra storbonde så ändrade dom sig
    Ja,precis.

Ber om ursäkt om jag försvann ett tag. Det verkar vara stora problem hos telia ikväll.
    Min internetuppkoppling försvann.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-27 19:37:41 följande:

Dom utser storbonden hos respektive lag

Det låter som en bra ide att motsvarande lag får välja den andres storbonde. Blir mindre gnäll.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-27 19:38:53 följande:

Jesper och Niklas blev storbonde

Jag tyckte det var bra att Niklas blev storbonde för han verkar vara snäll, men jag visste inte att han var så dålig på att lyssna på uppdragen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-27 19:53:06 följande:

Himmel, monogram och vet inte vad det betyderSkrattande

Jag fattar inte hur folk tänker eller inte tänker, Verkar som on ingen fattar nåt. En Monogram är bokstäver i ens namn och efternamn. Det första bokstäverna. Inte en enda vuxen deltagare visste vad det var är skrämmande. Bläää vart är Sverige på väg?
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-27 19:58:55 följande:

Var har dom hittat alla dessa lite märkliga deltagare

Det undrar jag med. Bara rikemans barn/vuxna som fått allt på silver fat. Tror knappt att dessa deltagare ens kan skriva med penna. Fy 17 det är löjligt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-27 21:10:28 följande:

Vet inte riktigt om jag tycker om det nya upplägget, vi får väl se hur det utvecklar sig

Jag kan med säkerhet säga att jag inte gillar det nya upplägget. Inte heller att deltagarna bara kommer från södra Sverige, Ok det som nu är med gör sig väldigt löjliga . Fattar bara inte att flera av dem har eget företag.
Svar på tråden Farmen 2025