• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-03 21:55:44 följande:
    Skrattande

Ja, dom har gjort det, förstår inte varför
    Jag förstår inte heller, men produktionen har väl inga egna iden utan måste kopiera. Vanligt i dagens Sverige.
  • Jhannis

Hej vänner!  Lämna inte Lillängen till söndag att titta på eller när det kommer för då kommer ni inte att kunna följa allt som händer på båda ställen.....Jag har sett på play Lilängen/Torpet och måste säga att ska man hänga med då måste man se båda samtidigt. Massor har hänt och det är väldigt massa att prata om, men synd att det är delat så vi inte kan prata om det som egentligen händer. Hoppas verkligen att det är första och sista gången Tv4 väljer att ha denna inspelning för den är URUSEL.

• molly50
    Nandez skrev 2025-02-03 21:28:38 följande:
    Ja, man kan alltid hoppas att det blir så
    Ja,precis.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-03 22:02:01 följande:
    Jag förstår inte heller, men produktionen har väl inga egna iden utan måste kopiera. Vanligt i dagens Sverige.
    Varför ändra på något som fungerat tidigare, så idiotiskt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-04 00:21:46 följande:

Hej vänner!  Lämna inte Lillängen till söndag att titta på eller när det kommer för då kommer ni inte att kunna följa allt som händer på båda ställen.....Jag har sett på play Lilängen/Torpet och måste säga att ska man hänga med då måste man se båda samtidigt. Massor har hänt och det är väldigt massa att prata om, men synd att det är delat så vi inte kan prata om det som egentligen händer. Hoppas verkligen att det är första och sista gången Tv4 väljer att ha denna inspelning för den är URUSEL.

Det blir en aningens rörigt med det nya konceptet 
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-04 19:27:46 följande:

Strax dagsGlad

Vet inte om man får titta på play ikväll,med tanke på att tv4 sänder fram till kl 22 om den hemska händelsen i Örebro.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-04 19:31:27 följande:
    Vet inte om man får titta på play ikväll,med tanke på att tv4 sänder fram till kl 22 om den hemska händelsen i Örebro.
    Tänkte desamma eftersom efter fem fortsätter att prata om detta i Örebro. Vilken hemsk värld Sverige blivit.
Svar på tråden Farmen 2025