• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-02-10 13:46:08 följande:
    Ja,man kan ju alltid hoppas att de gör det.
    Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 19:26:49 följande:
    Nej och hon är så pass gammal så hon borde veta hur hon uppfattas
    Ja hon är så pass gammal så att hob borde fatta hur hon uppfattas. Om hon skulle tagga ner sig och inte visa att bara hon kan och bara hon vinner så kanske kompisandan skulle komma från det andra. Sen tror jag att hon är irriterad på Robban för det verkar som hon trodde att det var nåt mellan dem, men så var det inte från Robbans sida. Ucsh  ja
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-10 19:30:39 följande:
    Ja hon är så pass gammal så att hob borde fatta hur hon uppfattas. Om hon skulle tagga ner sig och inte visa att bara hon kan och bara hon vinner så kanske kompisandan skulle komma från det andra. Sen tror jag att hon är irriterad på Robban för det verkar som hon trodde att det var nåt mellan dem, men så var det inte från Robbans sida. Ucsh  ja
    Håller med
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-10 19:36:11 följande:

Man undrar vad Nathalie sysslar med

Jag kan ju faktiskt också tycka att de andra borde visa sig bättre och ta det direkt med Nathalie istället för att sjunka till samma nivå som henne och gå bakom hennes rygg. Då är ju inte de bättre än henne.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-10 19:38:52 följande:

Marika storbonde igen

Det var bra. Gillar henne och tycker hon var bra som storbonde förra veckan. Glad
Svar på tråden Farmen 2025