• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:00:13 följande:
    Ja det verkar bli Micke och Alida oavsett att det var Robban som vart betuttad i Alida.
    Tur att inte Peter,hennes ex,är kvar då.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-12 20:03:59 följande:
    Ja min skapare...Vad hade hänt om han hade varit kvar oavsett att dem var separerade.

Läste i media att Nathalie hade ringt Peter och bett om ursäkt för hennes beteende.....Vad det gällde förstod jag inte.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:58:21 följande:
    Såg du Adams min när Micke kom tillbaka Obestämd Han till och med sa att Micke ska inte tro att han ska ta ledarrollen för bygget för deltagarna lyssnar på mig Adam. Man blir så trött på vissa människor.
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:00:13 följande:
    Ja det verkar bli Micke och Alida oavsett att det var Robban som vart betuttad i Alida.
    JaSkrattande
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-02-12 20:03:59 följande:
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:35:51 följande:
    Ja min skapare...Vad hade hänt om han hade varit kvar oavsett att dem var separerade.

Läste i media att Nathalie hade ringt Peter och bett om ursäkt för hennes beteende.....Vad det gällde förstod jag inte.
    OkejGlad
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:35:51 följande:

Precis.

Ok. Nej,det vet inte jag heller. Det enda jag såg var att hon blev väldigt ledsen när han kom fram och ville prata i det första avsnittet.
  • Jhannis

Undra hur massor med damm det var /är under sängarna då dem inte skurade där Förvånad

Svar på tråden Farmen 2025