Jag behöver råd om min relation
Hon var hos sitt ex som sagt i höstas. Jag hade väl redan då redflags. Men när hon tog in på SPA-Hotell med honom och sin dotter så kände jag oj och postade på instagram hur ljuvligt det varit samtidigt som hon inte postar något kring oss. Visst vi var officiella på Facebook.
Så jag frågade henne om något hace hänt mellan dom men då blev hon defensiv och tyckte jag skulle släppa det. Men efter att jag säger att hennes dotter sagt efter veckan i höstas att de pussats och kramats så erkände hon ändå att inget sex men pussar och kramar.
Så i lördags frågade jag henne hur hon ser på otrohet. Men då blev hon återigen defensiv. Då blev jag irriterad men lugnade ner mig - och vi pratade mer och vad hon ser som otrohet och varför hon är otrogen - hon sa inte emot men egentligen sa hon inget förrän nästa dag då hon säger att hon förstår mig.
Men samtidgt noll ansträngning. Så jag kände idag att nej - jag måste avsluta detta snabbt. Och när hon var här så sa jag bara att du förstår väl att det här händer på grund av det du gjort. Och då säger hon - Varför är du så elak.
Jag var inte arg utan lugn. Sen gick hon och hon är utraderad.
kanske känns snabbt men med facit så borde jag reagerat redan i höstas.