Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Är du "bra i sängen"?

Kvinna, 37 år, singel. 
    Ja, jag är bra i sängen. The Queen of blowjobs. 
    Min nackdel är att jag har svårt att få orgasm själv och jag kan lätt bli uttråkad.  Gillar hellre korta och fler omgångar än maraton. 

• Anonym (Hh)

Att vara bra i sängen handlar i första hand om passion och att våga ta för sig och se sin partner. Inte nödvändigtvis olika tekniker. Det bästa sexet har jag med någon som det är en glödhet passion till och vi "tar" på varandra och ger varandra. Inte bara väntar och tar emot. 

• Anonym (Hh)
    Anonym (JJ) skrev 2025-01-20 17:48:57 följande:
    Om det är övning som fattas finns det ju ett enkelt sätt att lösa det på :)
    Sen kan jag berätta att de allra flesta tjejer är rätt dåliga på att runka. Där är du långt ifrån ensam?
    Jag brukar få beröm för min teknik :) det är ibland svårt att veta hur hårt de vill att man tar men det måste de kommunicera om. En del vill att man samtidigt masserar pungen en del vill inte att man rör där. 
    Men som sagt, jag brukar få beröm, även om man så klart som kvinna inte har övat lika mycket som en man :)
  • Anonym (Hh)
    Anonym (JJ) skrev 2025-01-20 18:13:53 följande:
    Vad härligt! Du är kanske undantaget som bekräftar regeln då :)
    Jag har kanske varit för dålig på att kommunicera hur jag gillar det helt enkel?
    Ja. Ta hennes hand och visa hur hårt hon ska trycka och röra :) 
    Det får förövrigt vi kvinnor också göra när någon rör oss. Jag vill absolut inte ha tryck rätt på klitoris och ganska mjuk smekning och då får jag visa hur det är skönast för mig.
    Sen skulle man ju kunna tänka att kvinnor skulle vara bättre på att smeka andra kvinnor men de gånger jag har provat har det inte alls blivit bra - de har varit ännu sämre än män på att hitta rätt 😂
  • Anonym (Hh)
    Anonym (JJ) skrev 2025-01-20 20:27:53 följande:

Får kanske göra som du föreslår nästa gång.
    Hur har du blivit så bra på det då?
    Att smeka en tjej har alltid känts naturligt och lätt för mig. Bara man är lyhörd och lyssnar på hennes andning och hennes stön så vet man ju om man gör rätt :)
    Konstigt att din erfarenhet är att tjejer är sämre?

Hahha, känsla bara. Och så gillar jag det. Tycker precis som någon här uppe skrev faktiskt om kukar. Så länge det är med samtycke så klart, vill inte ha en random kuk upptryckt mot kroppen. Hade jag haft en egen hade jag garanterat pillat på den hela tiden. Jag älskar att ligga i soffan och smeka honom över byxorna och känna hur den vaknar. 

Nu är min erfarenhet av kvinnor inte jättestor - två stycken har gått ner på mig varav den ena bet mig och den andra inte för ett ögonblick kunde hitta min klitoris 😅
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-22 15:31:34 följande:

Av vad jag fått höra via omvägar så är jag ingen höjdare i sängen. Man.

Det är så tråkigt att folk måste hålla på och sladdra om någon inte är perfekt i sängen. Vad tillför det? 
    Säg det direkt till partnern "jag skulle vilja vi provade lite mer så här", men prata inte runt och i så fall låt det för guds skull inte komma fram till personen. Dåligt hyfs.
Svar på tråden Är du "bra i sängen"?