Svår kärlek
Jag tycker det låter som att han verkligen gillar dig OCH som att han inte alls har lagt det kriminella bakom sig.
Han ger dig en chans att dra dig undan.
Jag tycker det låter som att han verkligen gillar dig OCH som att han inte alls har lagt det kriminella bakom sig.
Han ger dig en chans att dra dig undan.
Svar till Dimisi:
Tack för att du tycker det, för visst ska det så stå som du skrivit ?jag tycker det låter som att han verkligen gillar dig? - och inte tvärtom (inte gillar), eller?? Tacksam om du specificerar vad det är som gör att du tycker det verkar som han verkligen gillar mig - supertacksam för svar.
Vad baserar du på att han inte alls lagt det kriminella livet bakom sig?
Och det här med att han ger mig en chans att dra sig undan - menar du med tanke på att han skriver att han inte vill såra mig, eller tänkte du på något annat?
Hur tolkar ni det exakt?
Klart jag minns vad jag själv skrev. Du menar säkert inget illa, men det är något i ditt sätt att tvivla och dubbelkolla som gör mig irriterad, tyvärr. Jag tappar lite lusten att fortsätta kommunicera, så detta blir mitt sista inlägg.
Jag tror att han tycker väldigt mycket om dig.
Jag tror han har ett struligt liv och det är INTE pga omständigheter han själv inte kan råda över.
Jag tror att han vill undvika att dra in dig i sin skit.
Han är inget pojkvänsmaterial och han vet om det.