Anonym (Tjej 29) skrev 2025-02-14 15:57:51 följande:
När han inte svarade på 4 dagar tänkte jag till 90 % att det berodde på jobb, jag vet hur han funkar. visste ju att jag inte hade gjort nåt fel, men ändå tänker man i de banorna. Så jag vet ju hur han funkar och jag betvivlar absolut inte att han sitter och jobbar 24/7 och stänger av allt annat som
kan störa honom. Jag förstår varför och respekterar det. Nu när jag vet det känns det ok och vi har ju ändå pratat lite varje dag sen dess. Jag kommer låta honom göra det han måste, så får vi ses sen när allt lugnat sig för honom. Inte som att jag inte har annat i mitt liv liksom, har mycket grejej jag ägnar mig åt på fritiden. Den kemin vi har, och har haft sen start är otrolig. Det är något speciell mellan oss. Har kvar Tinder och har smsat mer med vissa utanför Tinder som till och med bjudit ut mig, men jag vill inte. Jag vill bara träffa honom.
Swedman - Får jag fråga varför du tycker att jag ska köra på oavsett? Är nyfiken. Och självklart tar jag allt långsamt.
Därför att uppleva en romantik trots att det finns med oro är nåt att minnas. Jag ger allt en chans och säger "Fega pojkar får aldrig kyssa vackra flickor". Jag menar, visst riskerar du saker men du kan ju få uppleva nåt också. Värt mycket.