Inlägg från: Anonym (Natalie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Natalie)

Normaltight

Anonym (M) skrev 2025-01-21 01:12:39 följande:
    Njuter inte de minsta? vill bara att de ska vara över varje gång 

Varför har du sex med honom då? Är det inte bättre att lämna om det är så dåligt? Visst kan det hända att man vill att det ska vara över om man är trött eller inte riktigt på humör men det ska ju verkligen inte behöva vara så varje gång. 

Förresten betyder säkert normaltight olika för olika personer så det är nog svårt för killar här att svara på. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (M) skrev 2025-01-26 17:00:03 följande:
    Oj låter inte bra? då är jag säkert stor också då vi kan ha sex sådär länge utan paus? tar på självkänslan så mkt så jag hellre är utan sex 

Det där är väldigt olika från person till person och kan vara olika med samma kille också. Det beror verkligen inte bara på tjejen. Min sambo har kunnat hålla på i mer än en timme några gånger (när han inte har varit helt nykter) och nån gång har han kommit på mindre än en minut.

Jag har dejtat killar som alltid kommer snabbt och killar som alltid håller på länge också men oftast är det lite olika från gång till gång. Så som sagt, det behöver inte bero på dig. 

• Anonym (Natalie)
    zzzzaragon skrev 2025-02-04 23:59:11 följande:

Som jag förstår det stämmer det delvis. När tjejen inte är upphetsad han slidan vara ihopdragen på ett sätt som kan upplevas trångt - och grunt. När hon blir upphetsad så blir den djupare och mer flexibel (kanske lite som att en uppvärmd muskel klarar mer rörelser och belastning utan att skadas) men samtidigt flödar det till en massa blod som får slemhinnorna att svullna upp så att det blir trångt, känsligt och härligt. 

Sen kan vissa aktiviteter resultera i att slidan blir uttänjd och nästan gapar öppen. Varför det blir så vet jag inte riktigt, men jag brukar ta det som ett tecken på att det blivit för mycket fokus på penetration. Så då brukar jag pausa och lägga mer fokus på klitoris tills slidan är svullen och trång igen och det blir roligare för båda. 

Men alla tjejer är säkert olika. Jag har mycket erfarenhet ihop med min tjej (vi har vatt ihop länge) men inte så mycket med andra, så jag har egentligen ingen aning om hur stor variation det är på hur "dom funkar".

Förlåt men jag tycker det mesta av det där låter konstigt , din tjej verkar inte riktigt funka helt som 
    andra. 

Det normala är att det är svårare att få in något när man är torr. Jag har fött ett barn (vaginalt , de andra med snitt) så jag är nog inte direkt onormalt tight men när man är torr kan det vara så att det knappt går att få in en tampong. Det är definitivt lättare att få in något när man är blöt. Tror iförsej inte det blir så skönt för någon att ha sex när man är torr. 

Och vad skulle det vara för aktiviteter som gör att slidan ?gapar öppen??

Och det du skrev tidigare om att slidan ?knyter ihop? sig när man är upphetsad , om du inte menar sammandragningar när man kommer så låter det ju typ som slidkramp eller något och då behöver man söka hjälp. 

Svar på tråden Normaltight