Inlägg från: Anonym (Bill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bill)

Normaltight

EmmaU79 skrev 2025-02-01 03:06:36 följande:

Min KK berättar alltid för mig hur tight jag är, och det får mig att känna mig extra sexig. Jag nämner ju såklart för honom gång på gång att jag aldrig haft en så stor i mig, men han berättar för mig varje gång hur tight och hur skön jag är för honom, vet inte hur tight jag är allmänt, men för honom är jag det och det är allt jag vill

Fast han är i realiteten mycket väl medveten om hur stor han är i relation till normalvärdet.

En vän berättade hur han tyckte det var rejält tillgjort och rent avtändande att en tjej gapade om hur stor han var när han vet att han är jämförelsevis liten. 

Och med samma logik vet du inte du mycket om dur är tight eller inte bara för att han säger det. Men du kan ju, på gott och ont, inte direkt jämföra med tusentals diagram och studier. 

• Anonym (Bill)

Vet inte om några övervärderar några ord här?

Men mitt ex ville gärna att jag skulle gå på ganska direkt ibland. Då hon var "torrare" än efter långt förspel. Hon kände mer så påstod hon. Och tyckte väl om att man fick lirka lite. Men eftersom hon blev upphetsad av själva grejen blev hon snabbt plaskblöt ändå. 

På tal om de som "aldrig skulle" eller än värre försöker få det till våldtäkt. 

Svar på tråden Normaltight