• Anonym (för liten)

Är gubbk*kar mindre?

Jag har varit med min man sedan han var 30 och han är nu några år över 40, och jag upplever för varje år att den känns mindre och mindre. Både i handen och i kroppen. Den var aldrig den största modellen på marknaden, men den nådde alla viktiga punkter osv. Men nu... ibland tvivlar jag på att den ens är där?
    Är detta normalt? Ska det vara såhär livet ut?
    Det är så illa att jag på allvar börjar överväga andra ingångshål, även fast jag av fysiska orsaker blivit avrådd av läkare. 

Jag måste tillägga att detta att inte känna den är en trigger för mig då jag i tonåren hade en väldigt klent utrustad pojkvän (har senare erfarenheter påvisat) som idkade psykisk misshandel samt sexuell utpressning, och jag får flashbacks till den tiden när någon stånkar ovanpå/bakom/under mig och jag inte ens vet om den är inne...

• Svar på tråden Är gubbk*kar mindre?
  • Anonym (Patricia)

Att gå upp ett par tre kilo i vikt eller mer än så  med tidens gång kan räcka för att penis ska upplevas mindre av den ökade vikten . Precis som för oss kvinnor som får mer bullig fiffi på utsidan av viktökning. 

Och det är välkänt att män i medelåldern får svårare att hålla ett hårt stånd så givetvis påverkar det storlek också om den inte blir lika fyllig och styv som tidigare.  Och självklart den mer jobbiga sanningen att om attraktionen minskar med åren så minskar givetvis storlek på ståndet på samma sätt.  

• Anonym (A)

Tycker inte att det stämmer.

• Fjäril kär

Beror på.... 

Hur ser er bådas vikt ut?  En penis blir generellt lite kortare och mindre vid viktökning så penis kan givetvis upplevas som att den inte räcker ända in. 
    Din egen vikt påverkar också. Är du själv lite mer fyllig och har tydlig rumpa, stora lår , bullig fitta etc så når han ju inte heller ända  in även om han själv skulle väga normalt. 

• Anonym (Abc)

Det har antagligen som tidigare postare sagt med kroppsfett att göra. Hos er båda.

Jag upplevde själv när jag gick ned 15 kg att min penis blev större. Har man en partner som lagt på sig påverkar det så klart ännu mer.

• Anonym (FruT)

Kanske blir de mindre men de är absolut mjukare. Min gubbe blir inte längre riktigt hård. Han brukar svamla om att han ska ta mig i baken som han gjorde när vi var yngre men det fixar han aldrig numera får vara glad om han får in den på rätta stället.

• Anonym (Petite)

Jag känner inte igen detta.
    Leker med två män 50+ och båda är så hårda som man kan önska men den ene har fått sämre uthållighet och avslutar gärna fortare än förr.
    Och vill inte tala om det eller sin övervikt, givetvis.

• Anonym (Nej!)

Jag och min man fyller båda 55 år detta året och vi har varit tillsammans sedan vi var 27 år.
    Jag tycker att hans k*k  känns likaGlad

• Anonym (Livets utförsbacke)

För varje 5kg en man går upp minskar utsticket 1cm.

Med ökad ålder så minskar även testosteronproduktionen vilket är negativt för potensen och då blir den inte lika hård och stor som när han var 23. Fetma ökar på den effekten av minskad testosteronproduktion.

• Anonym (50+)
    Anonym (Petite) skrev 2025-01-23 07:26:20 följande:

Jag känner inte igen detta.
    Leker med två män 50+ och båda är så hårda som man kan önska men den ene har fått sämre uthållighet och avslutar gärna fortare än förr.
    Och vill inte tala om det eller sin övervikt, givetvis.

Härlig lek ;) Exakt, vi 50 plussare kan vara både hårda, uthålliga och stora, om vi har hälsa samt sköter om vår kropp.  Sedan spelar det förstås in vilken drift vi haft och hur pass mycket fantasi, lyhördhet och erfarenhet vi begagnat oss av genom livet.
  • Anonym (Kim)

Håller med Patricia i första inlägget. Du behöver faktiskt ta itu med ditt gamla trauma med psykisk misshandel. Där tror jag det mesta av ditt problem ligger. Inte i storleken i sig. 

Sedan ska det alltid komma snubbar som sja balla sig (pun intended) att de minsann är lika virila vid +55. Duh! 

Svar på tråden Är gubbk*kar mindre?