Inlägg från: Anonym (för liten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (för liten)

Är gubbk*kar mindre?

Jag har varit med min man sedan han var 30 och han är nu några år över 40, och jag upplever för varje år att den känns mindre och mindre. Både i handen och i kroppen. Den var aldrig den största modellen på marknaden, men den nådde alla viktiga punkter osv. Men nu... ibland tvivlar jag på att den ens är där?
    Är detta normalt? Ska det vara såhär livet ut?
    Det är så illa att jag på allvar börjar överväga andra ingångshål, även fast jag av fysiska orsaker blivit avrådd av läkare. 

Jag måste tillägga att detta att inte känna den är en trigger för mig då jag i tonåren hade en väldigt klent utrustad pojkvän (har senare erfarenheter påvisat) som idkade psykisk misshandel samt sexuell utpressning, och jag får flashbacks till den tiden när någon stånkar ovanpå/bakom/under mig och jag inte ens vet om den är inne...

• Svar på tråden Är gubbk*kar mindre?
  • Anonym (för liten)

Tack för alla svar.
    Han är normalviktig och har så varit hela tiden, möjligen gränsade han till undervikt i slutet av 20-årsåldern men det redde upp sig med regelbundna måltider. Jag är överviktig och har varit det hela tiden. Han har en låg testosteronhalt, han har varit medveten om underproduktion i snart 20 år.

Ja, jag borde absolut ha tagit tag i det gamla traumat, men jag vet faktiskt inte vart jag ska vända mig. Vi bor på en liten, ganska isolerad ort, och den enda jag vet som jobbar med sexuelt relaterad terapi är en barndomskompis som jag verkligen inte är bekväm att diskutera saken med. Hon jobbar dessutom med aktuella ändringar i sexualiteten, framförallt med cancerpatienter som akut får sitt liv ändrat.

• Anonym (för liten)
    hmm77 skrev 2025-01-26 16:56:08 följande:
    det kan inte vara så att du har ökat i vikt som sin tur gör att han inte kommer in dig lika långt längre. 
    Resten av mig är förvisso välvadderad, men just i den regionen är jag nästan benig eller hur jag ska säga. Jag har dessutom överrörliga leder, så det går liksom att vika undan benen helt
    Anonym (Th) skrev 2025-01-26 18:14:06 följande:

Hej! Det beror på om han har en viktökning men svällkropparna i penis blir fler om man har stånd oftare och således växer också kuken. Men har man inte stånd ofta så minskar svällkropparna och kuken minskar i storlek.

Mvh kukvetare

Intressant. Går det att "öva upp dem" igen om de minskat och försvunnit, eller är de borta för alltif?
Svar på tråden Är gubbk*kar mindre?