Är gubbk*kar mindre?
Hej. Var glad Din kille har modell mindre. Jag och min fru är naturister jag sen födseln min fru sen vi blev ett par jag 22 hon 21. Idag 50+ efter skulle hon nog önskat min kuk kunde krympt. Hon klarar inte få ollonet mellan blygläpparna utan det gör ont. Kuken står hopplöst styv stor alltid. Om vi är på stranden står den oftast. Inte för vi ska ha sex men den ßtår ändå. Förr när hon också älskade sex kunde vi knulla 10 = 15 gånger kunde komma in i henne gång efter gång till hon inte klarade mer. Var så ljuvligt fick smeka kyssa hela hennes sensuella kropp. Få känna de fantastiska sexiga små söta brösten få smaka hennes erogena safter som flödade ur henne när hon slutade. Hon sög som en dröm. Vi kunde ligga smeka varand till orgasm efter orgasm utan röra varken kuk eller fitta.
Plötsligt på ett par månader dog all hennes lust till någon som helst form av sensuell lust. Nu mer än 10 år sen vi hade samlag. Får inte kyssa henne alls absolut inte kyssa bröst och kropp. Inte smeka ansikte eller mage lår stjärt under inga omständigheter röra sköte.
Ibland känns livet slut är så jobbigt gå omkring med styv lem vakna ofta av kalsongerna är kalla kletiga för jag drömt om att älskat med min älskade Lovar vi älskar varandra lika mycke Idag som när vi träffades..... Varför ska livet va så konstigt
hopplöst stor och styv alltid......