Inlägg från: nannylovisa |Visa alla inlägg
  • nannylovisa

BF Oktober 2025

Hej! 

Jag plussade igår, BF 10/10. Men jag ser att det finns 2 facebookgrupper. Vilken av de är din? 

dessa grupper brukar ju bli rätt stora med flera tusen medlemmar. Om det redan finns 2 kanske det kan vara en idé att man låser den ena till ett lite mindre antal så vi här kan lära kånna varandra lite bättre? 

• nannylovisa
    Aducia skrev 2025-01-28 14:11:57 följande:
    Hej!
    Jag tog bort min grupp vad jag vet för någon skapade en annan som redan hade typ 4 medlemmar.

Så de två som är nu så är jag med i den med gravidmagen, det var den som skapades först av de två. Så skulle rekommendera den  :) det är också den som länkas i trådarna här

Jaha! Ja jag visste bara att du hade gjort en så jag trodde att babblarna var din, men då är det en 3e person som gjort den😂 

Haha ja precis, den med gravidmagen var länkad i bim januari tråden så den gick jag med i👍🏻

• nannylovisa
    Mirrorball skrev 2025-01-28 19:09:32 följande:
    Haha insåg att jag redan hade skrivit i tråden. Är så förvirrad haha! Fick ett digitalt plus idag i alla fall. Och BF 10/10 enligt NC.

Kul, grattis! Jag har också BF 10/10 ❤️ Jag plussade igår, fick också 1-2 på clearblue då 

• nannylovisa
    NassaNisse skrev 2025-01-29 05:51:05 följande:

Misstänker missfall på g här ? stickorna har ju inte ökat i styrka och det digitala har ändrats från gravid 1-2 till inte gravid 
    så inväntar blödning 

Men åh fyfan vad tråkigt! ❤️
Svar på tråden BF Oktober 2025