• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Ciha

Hej på er! Jag hoppar in här, ny på familjeliv och nygravid! 
    Plussade den 26/1 på bim-1 lite oväntat men väldigt uppskattat ☺️ Har ett barn sedan innan, men kommer inte ihåg att molvärken var såhär tung? Någon mer som har väldigt ont i tjejmagen? Ömma bröst, trött och illamående till och från. Har 3 mf i bagaget, men idag på 4+1 slog cbs veckoindikator om till 2-3 vilket ger mig hopp 🥹 Tror bf blir 7/10?!

• Mirrorball
    Ciha skrev 2025-01-28 21:12:14 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här, ny på familjeliv och nygravid! 
    Plussade den 26/1 på bim-1 lite oväntat men väldigt uppskattat ☺️ Har ett barn sedan innan, men kommer inte ihåg att molvärken var såhär tung? Någon mer som har väldigt ont i tjejmagen? Ömma bröst, trött och illamående till och från. Har 3 mf i bagaget, men idag på 4+1 slog cbs veckoindikator om till 2-3 vilket ger mig hopp 🥹 Tror bf blir 7/10?!

Grattis!!! 🥰

Jag är enligt NC 3+4 med BF 10/10. Fick 1-2v på clearblue. Men får se vad som sägs sen.
  • NassaNisse

Misstänker missfall på g här ? stickorna har ju inte ökat i styrka och det digitala har ändrats från gravid 1-2 till inte gravid 
    så inväntar blödning 

• Aducia
    NassaNisse skrev 2025-01-29 05:51:05 följande:

Misstänker missfall på g här ? stickorna har ju inte ökat i styrka och det digitala har ändrats från gravid 1-2 till inte gravid 
    så inväntar blödning 

Åh, hoppas det inte är så 🥺
    N 2019 - L 2020 - I 2023
  • nannylovisa

så inväntar blödning 

Men åh fyfan vad tråkigt! ❤️
  • DontBlink

så inväntar blödning 

Hoppas det går vägen ändå och bara berodde på lite mer utspädd urin.
  • Ciha

Så tråkigt, hoppas på det bästa ❤️

Är det någon som tänkt boka privat ul innan KUB? Någon som har tips i Halland/Skåne? Hur är Mama Mia på Väla? 

• NassaNisse

Här är missfall ett faktum. andra på 3 månader <3 vi är ledsna såklart men båda är på att försöka direkt igen när jag slutat blöda och hoppas på 3:e gången gillt. 
    Jag önskar er alla här inne varmt lycka till med era små mirakel ❤️ Jag skickar styrke kramar till er alla ❤️

• brunbrallan
    NassaNisse skrev 2025-01-30 07:00:10 följande:

Här är missfall ett faktum. andra på 3 månader <3 vi är ledsna såklart men båda är på att försöka direkt igen när jag slutat blöda och hoppas på 3:e gången gillt. 
    Jag önskar er alla här inne varmt lycka till med era små mirakel ❤️ Jag skickar styrke kramar till er alla ❤️

Men så trist, beklagar ❤️ Hoppas det går vägen nästa gång ❤️
  • Anonym (Lugn)
    Ciha skrev 2025-01-30 06:41:34 följande:

Så tråkigt, hoppas på det bästa ❤️

Är det någon som tänkt boka privat ul innan KUB? Någon som har tips i Halland/Skåne? Hur är Mama Mia på Väla? 

De är fantastiska, gjorde v8 ultraljud och nipt genom dem med första barnet ❤️
Svar på tråden BF Oktober 2025