Tecum skrev 2025-01-24 19:21:56 följande:
Det är inte alls konstigt att han drar sig tillbaka då du inte levererar det han vill ha. Han var nog ärlig när han också sa "bara vara vänner" och han trivdes med dig och att utbyta tankar. Men så fick han känslor och ville bekräfta det med sex. När du inte var med på tåget insåg han att det var kört. Men istället för att säga det rent ut tog han den fega vägen. Jag ser inget konstigt i det, däremot borde han skött det på ett bättre sätt.
"Fick känslor och ville bekräfta med..." Ja, vadå? Jaså sex? Nämen vilken överraskning! Den har man ju aldrig hört förut. Och när det inte lyckades så skiter han totalt i henne, surprise surprise.
Anonym (L) skrev 2025-01-26 10:23:40 följande:
Vad vet du om han är "snäll" ? Min tolkning är att han från början var en player som sedan la med spelet för att han fick känslor, då var det inte roligt längre.
Han visste från början vart vi båda stod gällande mål i livet, ändå gav han sig in i detta.
Han spelade spel för att få sex och inte för att han har känslor. Skulle jag tro. Det är anledningen till att han ghostar.
TL12 skrev 2025-01-24 23:50:25 följande:
Orsak ? att han inte vill träffa dig ?.
han är kär i dig och det gör så djäkla ont i honom när han känner att du inte är intresserad å bara leker med honom
klart att han inte vill träffas något mer , det är ju bara plågsamt för honom
han är en snäll kille och vad du är för något det vet du vara själv
Snäll kille som ghostar när han inte får sex? Men vakna nån gång.
Anonym (L) skrev 2025-01-24 18:46:18 följande:
Han känns mycket självgod, konstaterade sist vi sågs att många tjejer brukar jaga honom och bli arga när han drar sig tillbaka.
Klassisk replik för att nå målet.
Anonym (L) skrev 2025-01-24 18:17:54 följande:
Han bara skiter i mig nu och jag funderar på orsak.
Orsaken är att han inte fick knulla. Simple as that.
Män säger vadsomhelst för att nå sitt mål. Man får gå efter hur de agerar och inte vad de säger. Hur agerar han nu? Ghostar? Ja, då vet du.
Nej, det beror inte på att han är så kär i dig och har så starka känslor att han inte står ut med att se dig. Tyvärr inte. Det beror på att han inte fick sex. Så enkelt är det. Tyvärr igen.
Att han pratade djupt var för att få ligga. Att han orkade hålla på i ett år var för att han hade fler tjejer på gång. Att han sa det där om känslor var för att han inte ville säga rakt ut att han inte var intresserad - de flesta tycker att en sån sak är väldigt jobbig att säga. Du säger ju själv att du inte ville göra honom generad så du spelade med. Hur du får det till att det är HAN som har känslor förstår jag inte. Det låter som ett önsketänkande.
Du kan såklart få svar du gillar bättre än mitt. Från personer som önskar att världen såg annorlunda ut och vill leva i en rosafluffig bubbla. Sorry för att jag är en sån party pooper. (Läs några liknande trådar är ett tips. Man lär sig en del om hur män funkar och beter sig och efter ett tag slutar man förvånas.)