• Anonym (M)

Är det fel av mig?

Är det fel av mig att börja skriva med killar på dating appar efter att det tagit slut med mitt ex ? 
    Jag mår dåligt men vill få bort mina tankar. 

• Svar på tråden Är det fel av mig?
  • Lynx123

Fel är det inte i bemärkelsen att du gör vad du vill men kanske inte det bästa sättet att må bättre på. Varför fokuserar du inte mer på ditt mående och uppbyggande aktiviteter aom att umgås med vänner eller att syssla med dina intressen i stället?

• Anonym (M)
    Lynx123 skrev 2025-01-24 21:59:20 följande:

Fel är det inte i bemärkelsen att du gör vad du vill men kanske inte det bästa sättet att må bättre på. Varför fokuserar du inte mer på ditt mående och uppbyggande aktiviteter aom att umgås med vänner eller att syssla med dina intressen i stället?

Jag gör redan det men när jag är själv hemma så mår jag dåligt.
  • Lynx123
    Anonym (M) skrev 2025-01-24 22:00:39 följande:
    Jag gör redan det men när jag är själv hemma så mår jag dåligt.
    Förstår att det är jobbigt men det är just i det läget som det kan vara bra att lära dig göra saker som du mår bättre av. Gör något kreativt. Att sitta och söka bekräftelse från okända män känns inte särskilt konstruktivt. Men du gör så klart som du vill.
  • Anonym (Kvinna..)

Jag kanske går emot strömmen här, men jag tycker faktiskt det är helt okej. Om du får lite bekräftelse och uppskattning om att du är fin (både ut och insidan eller det ena i alla fall) så tror jag att du kommer vidare snabbare. Chatta med de du tycker är trevliga och intressanta och om det börjar "bli mer på riktigt " kan du på ett fint sätt berätta om din situation. 

Ta hand om dig och NEJ, du gör inget fel alls!

• Anonym (S)

Självklart inte! Du är singel! Lev livet!

• Kalle Johansson
    Anonym (M) skrev 2025-01-24 21:13:05 följande:
    Är det fel av mig?

Är det fel av mig att börja skriva med killar på dating appar efter att det tagit slut med mitt ex ? 
    Jag mår dåligt men vill få bort mina tankar. 

Frågan är väl snarare vad du vill få ut av ditt skrivande? Ett knull? En älskare? En ny livskamrat. Eller en ny "låtsaspappa" till dina barn om du redan har barn? Eller en kommande pappa till dina kommande barn? Eller någon som kan försörja dig när ekonomin kniper?
    Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
  • Anonym (M)
    Kalle Johansson skrev 2025-01-25 09:42:57 följande:
    Frågan är väl snarare vad du vill få ut av ditt skrivande? Ett knull? En älskare? En ny livskamrat. Eller en ny "låtsaspappa" till dina barn om du redan har barn? Eller en kommande pappa till dina kommande barn? Eller någon som kan försörja dig när ekonomin kniper?
    Få bort mina tankar.
  • Anonym (R)
    Anonym (M) skrev 2025-01-25 10:34:45 följande:
    Få bort mina tankar.
    Vad är det för tankar?
  • Anonym (M)
    Anonym (R) skrev 2025-01-25 11:23:17 följande:
    Vad är det för tankar?
    Tänker på honom oavsett vad jag gör.
Svar på tråden Är det fel av mig?