Varför ljuger han?
Har du frågat varför det ena barnets säng är tom fast han sagt att båda sover? Vad svarade han?
Han har kanske förlorat vårdnaden men skäms över det?
Har du frågat varför det ena barnets säng är tom fast han sagt att båda sover? Vad svarade han?
Han har kanske förlorat vårdnaden men skäms över det?
Som ovanstående säger. Han har inget umgänge med barnet, antingen omhändertaget av soc eller mer troligt att han inte är lämplig som förälder och därmed förlorat övernattningarna.
Låter som att han är i ett missbruk av något slag.
Jag är väldigt säker på att han inte har något missbruk, mammantil barnet är missbrukare så där är barnet iallafall inte. Nör han åker iväg tidigt på morgonen så vet jag att han träffar sitt barn ör han skickar bilder på dem tillsammans och ibland även videos. Men jag vet också att de inte träffas hemma hos farmor. När han k8mmer hem igen så ses vi samma kväll.
Och för att svara någon annan så ses vi varje helg och 1-2 ggr i veckan.
Frågan är om barnet är omhändertaget eller kanske inlagd. Det är antagligen ett känsligt ämne och han vill av någon anledning inte berätta för det. Antagligen skäms han. Jag tycker att du ska berätta att du vet att barnet inte bor där och att du vill höra sanningen även om den är tråkig. Om han vägrar att berätta skulle jag gjort slut för då litar han uppenbarligen inte på dig.
Barnen är 6 och 9 år. Detta gäller barnet som är 9 år