Inlägg från: Anonym (Petra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Petra)

Varför ljuger han?

Be honom berätta hur det ligger till. Vägrar han så gör slut. Berättar han får du ta ställning till vad han säger och sedan bestämma dig. 

Han verkar ganska korkad om han tror att det inte märks att barnen inte är hemma. 

• Anonym (Petra)
    Anonym (Sviken) skrev 2025-01-25 19:55:55 följande:

Jag är väldigt säker på att han inte har något missbruk, mammantil barnet är missbrukare så där är barnet iallafall inte. Nör han åker iväg tidigt på morgonen så vet jag att han träffar sitt barn ör han skickar bilder på dem tillsammans och ibland även videos. Men jag vet också att de inte träffas hemma hos farmor. När han k8mmer hem igen så ses vi samma kväll.
    Och för att svara någon annan så ses vi varje helg och 1-2 ggr i veckan.

Så vad ska du göra?
  • Anonym (Petra)
    Anonym (d) skrev 2025-01-27 05:46:11 följande:
    Fast, handen på hjärtat, han har ingen plikt att berätta om detta.
    De bor inte ens ihop utan ses några dagar/veckan.

Göra slut för att han inte vill berätta något som faktiskt inte ens har med ts att göra? Det känns inte rimligt.

Man måste inte berätta allt!
    Du tycker lögner är ok i ett förhållande?
  • Anonym (Petra)
    Anonym (Sviken) skrev 2025-01-27 18:46:28 följande:

Pappan till barnen har haft detta barn på heltid under hela dessa 3 år som vi varit tillsammans och mamman till barnet är en känd missbrukare på orten vi bor. Hon har inget jobb och varit på behandlingshem flertalet gånger under våra 3 år tillsammans så det är inte bara killens version jag går på. 

Som någon skriver, nej han har ingen skyldighet att berätta något för mig men jag känner att få finns inte tilliten att kunna dela med sig av vad som händer I ens liv. Exkluderar man någon på detta sätt som jag blivit, jag känner mig väldigt sviken att han inte kan lita på mig. Älskar man någon och man vill leva med den personen som han säger att han gör och vill så blir detta ett väldigt stort svek för mig. Tillit och ärlighet väger väldigt tungt för mig i en relation.
    Kommande lördag är en helg som jag vet att han kommer åka iväg ......

Så vad ska du göra?
Svar på tråden Varför ljuger han?