Inlägg från: Anonym (Granbarr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Granbarr)

Manipulerad?

Oavsett vad det kallas så är det du som tjänar pengarna och kan säga nej med hela foten. 

Ska ni flytta så får du ställa krav på henne att jobba och dra in pengar.  eller så blir det ingen flytt.

Visa lite stake här ffs 

• Anonym (Granbarr)
    Anonym (Aaa37) skrev 2025-01-27 17:04:01 följande:

handlar mer om köer än avstånd.

nuvarande boende tar med bil 20 min utan trafik. 50-60 i värsta tiden. Runt 60 min+ kommunalt.

det boende frun pratade om tar kanske 90 min kommunalt. 40 min utan trafik 90-120 min med trafik

Nu har jag läst dina svar genom tråden och kanske är det så att din fru gör en klassiker... Alltså att greppa halmstrån för att rädda ett kasst förhållande och se om det hjälper...
    Du vet nog det där klassiska som alla par förr eller senare hamnar i... man försöker en sista gång med att lappa ihop förhållandet med ett nytt barn .. när inte det funkar testar man hundvalp...och sen blir det att gifta sig ..när inte det heller håller vill man flytta eller renovera .. man kastar sig från den  ena desperata åtgärden till den andra för konstgjord andning fast man istället skulle behöva separera...

Och till sist går det inte längre och förhållandet kraschar fullständigt och så står man där med belånat hus över skorstenen mam inte kan sälja ,  ett barn i blöjor , en fru utan inkomst och två föräldrar som bara bråkar...
Svar på tråden Manipulerad?