Inlägg från: Perjonsson |Visa alla inlägg
  • Perjonsson

Ang att ta yngre killars oskuld

Jag är övertygad att jag skulle vara väldigt uppskattad av att lära upp tjej oskuld/oerfaren.
    Problemet är att en tjej inte vet om jag är en ful utnyttjande gubbe eller om jag är den som faktiskt vill göra det bästa för henne, då det finns så många manliga rövhål där ute. 
    Jag är väldigt erfaren o trygg men har aldrig lärt upp tex ung oskuld. Däremot varit tillsammans med många kvinnor som haft dåligt sexliv, haft dåliga män och inte utvecklat sitt sexliv, accepterar inte få orgasm vid samlag mm mm. Men för mej är det en lycka de när hon med mej upptäcker att hon faktiskt njuter av sex på helt annan nivå och får orgasmer på rad. En av dessa tjejer eller dam är kvinnoläkare med väldigt stor person kännedom om sina patienter och vänninor. Andra kvinnor tror nästan att hon ljuger när hon berättar om det totala förändring jag har gjort för hennes sexliv. Från att hon med exmannen fick 1 orgasm om året till att nu med bara vanlig få i snitt 4 varje gång. Hon har blivit som tokig efter sex, bjuder tillbaka med läckra kläder, skaffat leksaker, oljor o mycket mer. När hon berättar detta på tjejfester för tajta vänner blir det overkligt för de andra kvinnorna som berättar om deras tragiska sex. 2 gånger har hon ringt med messenger från dessa fester av fnittrande kvinnor och sagt att hon ska börja låna ut eller sälja mina tjänster för att visa hur det kan vara och där bakom skriker alla jaaaa. Tänk va vin kan få kvinnor att snacka gränslöst . 

Men tjejer är känsliga varelser ,både mentalt vilsna, rädda, osäkra på sin duglighet och inte lyckats med relation och sex. Jag känner stor tillfredsställelse av få med trygghet bli vän, lyssna, bolla tankar för att bygga upp hennes självförtroende och stolthet som kvinna. Skulle hon sen bli mogen för mer så finns jag där. Kan vara bara hålla hand, luta sig mot mej, se på film, smeka kind och stanna vid det. Eller börja diskutera det mer killar, våra roller, närhet, intima, sex och prova i små steg olika saker. Tex mer beröring, reta den sexuella lusten och kanske vilja ha samlag och sen utveckla sitt kvinnliga sexliv till högre o självklar njutning.

Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld