• Tingel

IVF 2025

Stort grattis Jassan123 till plus!❤️

Själv gjorde vi insättning i fredags 14/2 och har officiell testdag 27/2. Dum som man är gjorde jag test imorse, alltså rd5, och negativt. Kunde kaaanske aaana ett streck, men kan likväl vara hjärnan som spökar? Klart man blev lite nere, men vet att det fortfarande är väldigt tidigt och hoppet har absolut inte lämnat! Tror jag testar igen på fredag.. 

Hur går det för er andra ruvare?

• Tingel

En fundering.. När beslutar läkarna att man ska ta cyclogest och inte? Vi gjorde fet men med ovitrelle för att återföringen inte skulle krocka med söndag och när kliniken var stängd. Jag skulle inte ta något alls efter fet, hade det kunnat ändra utfallet (misslyckat)? Eller har cycligest och dyl. att göra med hur tidigare behandling sett ut?🧐

• Tingel

Är det någon som tempar? Har kvar min Natural cycles från innan ivf-tiden och tempar några gånger i veckan för att hålla lite koll. 

Hade insättning förra måndagen så är väl på rd7 idag. Skillnaden från förra insättningen är att jag nu tar progesteron totalt 3 veckor, tackade ja till att vara med i en studie, så tar det trots att jag kör i naturlig cykel och ostimulerad ägglossning. 

Tror ni temperaturen stiger av det extra progesteronet? Ligger +0,2-0,4 grader över vad jag brukar i lutealfasen. Eller kan man hoppas det beror på att liten valt att stanna? Förutom det känner jag typ iiiiingenting😮?💨

Fler som ruvar?

Svar på tråden IVF 2025