• ttcjuliaa

IVF 2025

Hej hej! Hoppar in här Solig
    Jag 37 och min man 39 satte igång med IVF i 2022, fick en dotter av färskförsöket i starten av 2023 men har sedan dess misslyckats med alla syskonförsök.
    Imorgon sätter vi in det sista embryot vi har från frysen. Eftersom det tog sig på första försöket så trodde jag aldrig det skulle bli problem att få syskon, men hoppet dog mer och mer för varje misslyckat försök och nu har jag knappt någon tro på att det ska gå på sista försöket. 
    Hur stor är chansen egentligen (generellt sett) att det tar sig med en fryst blasto? Har gjort en hystereskopi och har fin livmoderslemhinna och fick i sista försöket ta två typer av progesteronstöd, cyglogest och duphaston pga kort lutealfas och det ska jag även ta den här gången. 

• ttcjuliaa

RD1 med blastocyst. Klättrar redan på väggarna. 4e insättningen och det blir aldrig enklare Skrikandes

Är det någon mer som ruvar nu? 

• ttcjuliaa

Ruvardag 10 med blastocyst idag. Positivt test men idag har det kommit rosa flytningar på morgonen. Tror ni jag håller på att få missfall nu eller kan det bero på progesteronet eller vad kan det vara? 
    Så ledsen just nu Gråter
Svar på tråden IVF 2025