-
vad spännande, lycka till! 😍 får ni veta på måndag?MrsHoppas skrev 2025-03-14 14:39:32 följande:10 ägg blev det vid utplock i alla fall 😊 hoppas många blir befruktade!
-
Aah vad schysst att de ringer på helgen också 😃MrsHoppas skrev 2025-03-14 17:39:35 följande:Dom ska ringa imorgon så får veta mer då 😁
-
Av 17 utplockade, 15 befruktade fick vi nu brev om att 10 kunnat frysas 😄VSGJ2025 skrev 2025-03-13 20:36:59 följande:Men så bra, då tror jag åtminstone någon av de sju är ert mirakel!
förhoppningsvis får vi mer info på måndag! -
Styrkekramar ????????????????????Jassan123 skrev 2025-03-18 14:19:21 följande:
Tack allihopa 💖
Man måste försöka se något positivt för annars håller man inte ihop. Hela denna resan vi alla går igenom är så otrolig känslomässig och omskakande.
Trodde inte att det skulle slå så hårt som det gjort. Håller med om att det är så viktigt med att få sörja i sin egen takt. Men jag är lyckligt lottad som har en fantastisk partner som har hållt om mig , gråtit med mig och är så stöttande i detta .
Det kommer bli vår tur , bara inte denna gången .. 💖
Önskar er alla lycka 🌺💖
-
Det var massa rosa hjärtan, inte frågetecken :( testar röda istället då ❤️❤️❤️❤️❤️❤️VSGJ2025 skrev 2025-03-18 15:12:51 följande:Styrkekramar ????????????????????
-
Tack! Jaa, verkligen. Var en stor tyngd som släppte, så just nu känns det bara glädjande. Sen är det segt att vi ska vänta nu på att vi får göra första återföringen, tror det blir 1,5 - 2 månader ? så under tiden ska jag försöka slappna av och leva livet.Kruxokrax skrev 2025-03-17 16:00:56 följande:Wow, viket fantastiskt resultat! :) Grattis! Känner ni att ni kan slappna av och glädjas lite?
-
Men åh stort grattis!! Vad kul att läsa efter att du trodde att det inte fäst, vad spännande 😍 håller alla tummar och tår att det ska hålla hela vägen för dig ❤️❤️ ska tänka på din resa och upplevelse när jag tvivlar i minKruxokrax skrev 2025-03-19 15:54:12 följande:
Så skönt med lite medvind! Hoppas verkligen att du kan slappna av och ha det bra till insättningen, det är ju verkligen en tärande process?
Jag är rätt chockad och så lycklig över att jag hade fel - jag har plussat. Efter några euforiska dagar (tjuvtestade såklart) har jag börjar noja lite över både det ena och det andra men det är så jäkla uppfriskande att få oroa sig över andra saker än att bli gravid. Och framför allt är det så skönt att plusset kan komma trots att man är superstressad, inte klarar av att tänka positivt och så vidare. Hoppas att det kan ge någon lite hopp ❤️
Har fortsatt mensvärk som kommer och går och spända bröst, men i övrigt inga symtom.
Håller tummarna för att det ska gå vägen, både för mig och er ❤️
-
Stort lycka till! Hoppas att det ska gå vägen för dig denna gång!BaeA skrev 2025-03-31 07:15:17 följande:
Galet att man ska hoppa in i 2025?s grupp också! Har skrivit i trådarna sedan sommaren 2023. I morgon har jag testdag efter min 6:e återföring och jag ruvar på 2st, med immunprotokoll. Har inte tjuvtestat och börjar bli lite nervös då jag inte känner något speciellt tror jag. Var tre månader sedan jag gjort återföring sist då jag varit nedreglerad med Zoladex och Letrozol, innan dess hade jag MF i vecka 9 i sept 2024.
När ska du testa?
-
Spännande!! Lycka till 😍 samma för mig. Jag hoppas att få komma in på UL nästa vecka för att se status på slemhinnan och bestämma datum för när vi ska sätta igång med stimuleringen av slemhinnan för första FET. Men i och med påsken finns väl tyvärr risk för att det dröjer till efter påsk och att återföringen dröjer någon månad till? I dag är det exakt en månad sedan äggplock, all denna väntan alltså. man blir ju galen hahaElon95 skrev 2025-04-08 23:47:27 följande:
Vi har nyligen gjort IVF-behandling. I mitt fall var risken stor för att jag skulle bli överstimulerad både av sprutor och med en graviditet för tätt inpå behandling. Därför blev det totalfrys, det blev 3 embryon och väntar vi nu på att få göra insättning om en månad i min nya cykel. Hoppas tiden går fort fram tills dess, trött på att vänta nu 😅
-
åh stackars er, både de negativa beskeden på olika sätt och sen att ni båda har så långt till kliniken. Måste vara oerhört tufft. Styrkekramar ❤️EJT skrev 2025-04-30 06:37:38 följande:Men fy så tråkigt! Hur mår du nu? Jag hsr också min klinik ca 3 timmar bort, så det är samma problem inför återföringarna här. De kollar ju bara till dem strax innan återförande och då är jag typ redan på plats. Sån chansning...