Inlägg från: Mrs Moneybags |Visa alla inlägg
  • Mrs Moneybags

Varför söker fyrbarnsmammor en partner?

Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 14:56:10 följande:
    Varför söker fyrbarnsmammor en partner?

Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner.  Varför ?   Har de ens tid med en partner?  Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?

Varför söker fyrabarnspappor en partner??

Kan meddela att min mamma hade fyra små barn och inga som helst problem att hitta en man, gifte sig både en och två gånger med fyra barn i bagaget. Ingen drömsituation, men det var ingen brist på män som ville uppvakta henne.

Kanske män som inte har barn själva eller som inte vill ha egna barn hellre vill ha en tjej som redan är klar med den saken. 
  • Mrs Moneybags
    Mrs Moneybags skrev 2025-01-28 10:01:50 följande:
    Varför söker fyrabarnspappor en partner??

Kan meddela att min mamma hade fyra små barn och inga som helst problem att hitta en man, gifte sig både en och två gånger med fyra barn i bagaget. Ingen drömsituation, men det var ingen brist på män som ville uppvakta henne.

Kanske män som inte har barn själva eller som inte vill ha egna barn hellre vill ha en tjej som redan är klar med den saken. 
    Svarar på mitt eget inlägg här eftersom det inte går att redigera. Jag glömde tillägga att min mamma dessutom är en riktig tjockis! Skrattande
    En fin sådan och dessutom väldigt trevlig, så hon har alltid haft karlar efter sig. 

Fler än mitt smala jag. 
Svar på tråden Varför söker fyrbarnsmammor en partner?