• EnAnonumius

Rädd för att jag blivit ögad

Vad menas med "ögad"?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ö) skrev 2025-01-28 16:55:32 följande:
    Ingen relevant anledning. 
    Så du vill att det skall ha vidskepliga anledningar i stället för eventuella reella fakta bakom att det tog slut?🙄

Eller vad menar du med att det inte skulle vara relevant med vad han uppgav för anledning att göra slut? Av vilken anledning är det irrelevant?
  • EnAnonumius
    Anonym (Ö) skrev 2025-01-28 18:14:35 följande:
    Ja om man är svennebanan. Ni är ju kända för att inte kämpa för kärleken och gör slut för minsta lilla. Vidrigt hur Sverige blivit och riktigt skrämmande. "Har inte fjärilar i magen längre". Vilket trams...
    Wow, vilket skitsnack du kommer med om svenskarna.

Sedan vad är din anledning att vara direkt nedvärderande om svenskarna och kalla oss för "svennebanan"?

Om du nu tycker Sverige, som ger dig gratis skola och även har en välunderbyggd välfärd, är vidrig, så flytta då.. Så slipper du vidriga Sverige.

• EnAnonumius
    Anonym (Ö) skrev 2025-01-28 18:20:39 följande:
    Antar att det finns invandrare här också men ja jag är trött på svennebanantänk. Ni gör ju slut för minsta lilla. Helt galet. Kanske därför det är vanligt med bonusfamiljer höger och vänster.
    Flytta, jag är uppriktigt trött på första/andra generationens invandrare som visar rasism mot oss svenskar, men samtidigt vill utnyttja det bra vi har i detta land som gratis skolor, kraftigt subventionerad sjukvård och övrigt välfärdssystem.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ö) skrev 2025-01-29 04:42:18 följande:
    Tycker inte Sverige är vidrigt som land. Alla länder har negtiva delar. Det negativa här är synen på kärleken och dejting överlag. Ligga runt hejvilt för att sedan fortfarande inte veta vad man vill, multidejta i 1 år och sluta upp med förvirrad. Lämna för minsta lilla och ha bonusfamiljer höger vänster. Känns som om folk tappat det här när det kommer till kärlek. 
    Mina föräldrar säger att Sverige var bättre på 90talet då de kom. Folk var mer traditionella då. Tror Sverige är för mycket USA wannabe. Tragiskt.
    Mmmm och det var ju det du skrev? Nej.

Du skrev tydligt så här citerar dig och dina egna ord, från inlägg #25:

"Vidrigt hur Sverige blivit och riktigt skrämmande."

(slut på citatet)

Är du inte medveten om att det är dessa människor som har då, enligt DIG, en negativ syn på kärleken och dejtingen överlag som bygger den välfärden, starkt subventionerad sjukvård och fria skolor,  vi har i detta land?

Som sagt detta land. som du säger dig inte tycker är vidrigt, är just uppbyggt av dem som du se ner på och använder invektiv om, bara för att svenskarna inte gör som dina föräldrars kultur.

Och du även "i det "gamla traditionsbundna" Sverige så knullades det runt en hel del, skillnaden är att man var inte lika öppen om det bara...

Varför duckar du min fråga?

Jag ställer om min fråga igen.

Sedan vad är din anledning att vara direkt nedvärderande om svenskarna och kalla oss för "svennebanan"?
Svar på tråden Rädd för att jag blivit ögad