• Anonym (Ö)

Rädd för att jag blivit ögad

Mitt förhållande gick bra tills jag nämnde honom till min släkt och nu är det slut. Har jag blivit ögad?

• Svar på tråden Rädd för att jag blivit ögad
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Ta) skrev 2025-01-28 12:34:26 följande:

Vad fan är ögad? 

🧿
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Vet ej) skrev 2025-01-28 13:16:29 följande:

Förbannelse?

Ja
  • Anonym (Ö)
    Anonym (M) skrev 2025-01-28 16:50:44 följande:

Om du bara visste hur vanligt det är inom vissa invandrargrupper. 

Jag har jobbat mycket med nyanlända och det är hisnande hur mycket vidskeplighet som florerar. 

Du behöver för övrigt inte åka längre än till Sydeuropa för att stöta på sådant här nonsens. 

TS, nej han har inte blivit ögad för det är bara trams. Berättade du för honom att du hade nämnt honom för din släkt? Då kanske han drog av den anledningen. Han var antagligen inte så seriös. 

Nej berättade inte.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (stella) skrev 2025-01-28 14:28:25 följande:
    Du kan ju börja med att berätta varför det tog slut? Vad hade han för skäl till det? Det ligger nog närmare till hands att det är hela sanningen istället för att du har blivit "ögad". 
    Ingen relevant anledning. 
  • Anonym (Ö)
    EnAnonumius skrev 2025-01-28 17:20:30 följande:
    Så du vill att det skall ha vidskepliga anledningar i stället för eventuella reella fakta bakom att det tog slut?🙄

Eller vad menar du med att det inte skulle vara relevant med vad han uppgav för anledning att göra slut? Av vilken anledning är det irrelevant?
    Man gör inte slut pga lite tjaffs med någon man älskar ok.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Trött) skrev 2025-01-28 17:25:17 följande:
    Man kan göra slut av precis vilken anledning som helst.
    Ja om man är svennebanan. Ni är ju kända för att inte kämpa för kärleken och gör slut för minsta lilla. Vidrigt hur Sverige blivit och riktigt skrämmande. "Har inte fjärilar i magen längre". Vilket trams...
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Trött) skrev 2025-01-28 18:16:32 följande:
    Fråga dina landsmän då, så slipper vi alla dessa trådar.
    Antar att det finns invandrare här också men ja jag är trött på svennebanantänk. Ni gör ju slut för minsta lilla. Helt galet. Kanske därför det är vanligt med bonusfamiljer höger och vänster.
  • Anonym (Ö)
    EnAnonumius skrev 2025-01-29 04:30:48 följande:
    Wow, vilket skitsnack du kommer med om svenskarna.

Sedan vad är din anledning att vara direkt nedvärderande om svenskarna och kalla oss för "svennebanan"?

Om du nu tycker Sverige, som ger dig gratis skola och även har en välunderbyggd välfärd, är vidrig, så flytta då.. Så slipper du vidriga Sverige.
    Tycker inte Sverige är vidrigt som land. Alla länder har negtiva delar. Det negativa här är synen på kärleken och dejting överlag. Ligga runt hejvilt för att sedan fortfarande inte veta vad man vill, multidejta i 1 år och sluta upp med förvirrad. Lämna för minsta lilla och ha bonusfamiljer höger vänster. Känns som om folk tappat det här när det kommer till kärlek. 
    Mina föräldrar säger att Sverige var bättre på 90talet då de kom. Folk var mer traditionella då. Tror Sverige är för mycket USA wannabe. Tragiskt.
Svar på tråden Rädd för att jag blivit ögad