Min sambo passivt hintar om vårat sex
Du har gjort misstaget av vara lite för "kärleksfull" och låtit henne styra väldigt mycket mera än dig själv. Och att göra det i ett förhållande, ger dig som du ser här typ nu nada..
Kvinnor tycker det är osexigt om dom får styra allt.
Exempel:
I helgen så var jag med en tjej och mitt i allt så sa jag till henne att "du är min lilla bitch..." hennes svar på det var att surt titta på mig och säga "jag är din baby, inte bitch..." och då kollade jag på henne gravallvarligt och sa att "du är min bitch.... Och lilla baby.." hennes svar blev då "Ja, daddy :) "..
Här hade du trott att det är något hon inte gillar och att det är något du måste sluta med för att vara hon till lags. Men det är tvärtom, när du står på dig emot alla såna här tester där hon vill att du ska sluta med nått så blir de glada... De tyckeratt det är sexigt när dom får se en del av dig och när du säger nej och kan bevisa att du ej är rädd att "bråka" med hon litegran.
Hade jag sagt det minsta "oj, förlåt" eller "oj, det var dumt." då hade hon tyckt att det var as tråkigt och förmodligen packat väskan.
Jaja, flickor! Ni vet att jag har rätt, även om ni inte törs erkänna det! Ha-ha, jag har smiskat mången PK-tös till orgasm!