Dagens "Alla hjärtans dag" bör läggas ner.
Denna dag har totalt gått överstyr.
Denna dag har totalt gått överstyr.
Protestera då och bränn din reklam.
Protestera då och bränn din reklam.
Ja. Antingen så tar du ledigt från jobbet och sätter dig med hagelbössan ELLER så gör du som du gör med annan reklam: slänger.
Ja. Antingen så tar du ledigt från jobbet och sätter dig med hagelbössan ELLER så gör du som du gör med annan reklam: slänger.
Nej, det kan man bara ignorera.
Halloween däremot är wtt drygt påfund. De har sällan ens koll på när de ska gå eller att man ska ha pumpa utanför dörren. Räckte det inte med påskkärringar på skärtorsdagen?
Äh, jag gillar att ha en extra orsak att pyssla och ordna - speciellt så här i februari, är så grått och trist. Lite rött och rosa piffar upp. Tänker att bara för att man firar finns det inget som säger att man behöver ta i från tårna. Jag brukar göra något pyssel med barnen som har med temat att göra. Infaller dagen på en vardag så ordnar jag någon efterrätt, skulle det vara en helg går vi kanske på restaurang istället. Sedan brukar jag även göra olika typer av chokladpraliner som vi äter på kvällen samt som min make kan ta med och bjuda på jobbet. Så ingen direkt kostnad och inget spektakulärt utan bara lite extra mysigt för vår familj.
Inget jag bryr mig om.