• Hoppas84

Rosa efter sex

Någon som blöder vid sex ibland? Efter hårt sex ska jag säga.....

• Svar på tråden Rosa efter sex
  • Anonym (B1983)

Ja det händer, framförallt om det är nära mensen. Upplever att blodkärlen vid livmodertappen är känsligare då. Inget som gör ont och inget som håller i. Ibland kan det bli ganska mycket precis när man avslutat men slutar som sagt snabbt. 

• Hoppas84
    Anonym (B1983) skrev 2025-02-01 19:30:22 följande:

Ja det händer, framförallt om det är nära mensen. Upplever att blodkärlen vid livmodertappen är känsligare då. Inget som gör ont och inget som håller i. Ibland kan det bli ganska mycket precis när man avslutat men slutar som sagt snabbt. 

Precis samma här... alltid när det är nära mensen... men d är precis bara efter sedan slutar det....
    Testat dig för nått?
  • Anonym (Hm)

Nej, det har jag inte gjort, kan kanske vara olika.

• Anonym (Isabelle)
    Hoppas84 skrev 2025-02-01 19:21:01 följande:
    Rosa efter sex

Någon som blöder vid sex ibland? Efter hårt sex ska jag säga.....

Alltså.. Vad tror du själv..? Är du våldsam och har väldigt hårt sex fattar väl vem som helst att det kan resultera i skador? Många gynekologer säger ju nu att många, särskilt unga tjejer, visar skador som liknar på våldtäkt för att de haft hårt sex. 

Känns som att det här är en trolltråd, för jag tror verkligen inte att nån på riktigt är så här korkad. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Isabelle) skrev 2025-02-01 20:17:43 följande:

Alltså.. Vad tror du själv..? Är du våldsam och har väldigt hårt sex fattar väl vem som helst att det kan resultera i skador? Många gynekologer säger ju nu att många, särskilt unga tjejer, visar skador som liknar på våldtäkt för att de haft hårt sex. 

Känns som att det här är en trolltråd, för jag tror verkligen inte att nån på riktigt är så här korkad. 

Skrämmande
  • Hoppas84
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-01 20:11:29 följande:

Nej, det har jag inte gjort, kan kanske vara olika.

Du har inte tagit cellprov eller så? Jag upplever det kanske 3-5 ggr per månad och gärna kring ägglossning och mensen....
  • Anonym (Hm)
    Hoppas84 skrev 2025-02-01 20:26:52 följande:
    Du har inte tagit cellprov eller så? Jag upplever det kanske 3-5 ggr per månad och gärna kring ägglossning och mensen....
    Det har jag gjort.
  • Hoppas84

Men vart står det att vi hade hårt sex?
    Det hade vi inte direkt...
  • Hoppas84
    Anonym (Hm) skrev 2025-02-01 20:28:13 följande:
    Det har jag gjort.
    Och det visar inte nått?
    Jag upplever detta bara ibland... ibland rosa ibland lite blod. men som sagt inget som håller i men bara precis efter...
  • Hoppas84

Hårt sex kan betyda mkt, inte som en våldtäkt dock!
Svar på tråden Rosa efter sex