• Anonym (S)

Taktik ?

Min pojkvän jag precis blivit ihop med säger att jag inte är "hans". Tyckte det var konstigt och ifrågasatte då vi är ihop. Han säger att han vet att han måste vänta och kan förklara hur han menar när vi ses.
    Har ju fattat att han syftar på sex. 
    Är det någon taktik han kör så jag ska släppa till snabbare?

• Svar på tråden Taktik ?
  • Lynx123

Det gär låter som en tidigare tråd där snubben försökte få sex genom att dilla om att man inte är varandras förräns man har sex. Gå inte på sådan utpressning!

• Anonym (Wut)
    Anonym (S) skrev 2025-02-03 01:46:58 följande:
    Taktik ?

Min pojkvän jag precis blivit ihop med säger att jag inte är "hans". Tyckte det var konstigt och ifrågasatte då vi är ihop. Han säger att han vet att han måste vänta och kan förklara hur han menar när vi ses.
    Har ju fattat att han syftar på sex. 
    Är det någon taktik han kör så jag ska släppa till snabbare?

Men han äger väl inte dig? Varken före eller efter sex.

Men om du är en som vill vänta på sex och han är en som hellre vill ha sex än att vänta så kanske ni ska göra slut. Jag tror knappast ni kommer vara särskilt sexuellt kompatibla
  • Anonym (-)

Såna barnsliga uttalanden ska bara bemötas med en axelryckning och ett ?Ok, om du tycker så?. 

• Anonym (Annat)

Vem säger ens så? Usch, jag tycker att det ringer en varningsklocka med det uttrycket.

• Anonym (S)
    Anonym (Wut) skrev 2025-02-03 07:18:56 följande:
    Men han äger väl inte dig? Varken före eller efter sex.

Men om du är en som vill vänta på sex och han är en som hellre vill ha sex än att vänta så kanske ni ska göra slut. Jag tror knappast ni kommer vara särskilt sexuellt kompatibla
    Du förstår ju inte konceptet, handlar inte om ägande för man anses vara varandras. "Jag är din, du är min" är normalt i ett förhållande. Däremot att han säger det här andra är ifrågasättande. 
  • Anonym (Släppa till)

Trodde ni hade gjort slut.

• Anonym (.)
    Anonym (S) skrev 2025-02-03 12:03:03 följande:
    Du förstår ju inte konceptet, handlar inte om ägande för man anses vara varandras. "Jag är din, du är min" är normalt i ett förhållande. Däremot att han säger det här andra är ifrågasättande. 
    Räckte det inte med den andra tråden? Tar du inte till dig vad folk skriver och gör du inga reflektioner själva?
  • Anonym (S)
    Anonym (Släppa till) skrev 2025-02-03 12:06:13 följande:

Vet inte vad du pratar om. Det här är min första tråd.
  • Anonym (S)
    Anonym (Släppa till) skrev 2025-02-03 12:06:13 följande:

• Lynx123
    Anonym (S) skrev 2025-02-03 12:19:14 följande:
    Fast det kanske är samma snubbe?
Svar på tråden Taktik ?