Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Varför

Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 13:41:41 följande:
    Eller så tyckte han att jag var en idiot med ångest 
    Nej.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 13:49:04 följande:
    Men varför la han så mycket tid på att varje dag skriva till mej och ringa till mej 😭 jag är jätte ledsen för att jag trodde att det skulle bli nåt. Men efter det med jobbet och ångesten då blev han inte som han var innan. Känner mej så dålig och kommer ångra hela livet att jag sa de 
    Vet inte om du skojar, men om du är allvarlig, har du aldrig hört talas om hur scammers gör tidigare? Det kan inte vara en nyhet för dig? Har ju noll med din ångest att göra.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 14:00:30 följande:
    Jag skojar inte. Jag har aldrig pratat med en kille från ett annat land innan på Instagram. Jag var bara dum att tro att han tyckte om mej. Jag har träffat killar i verkligheten som behandlat mej dåligt. Jag sa det från början till honom att jag vill vara själv och att jag haft det jobbigt tidigare med killar. Men han fortsatte skriva fina meddelanden så att jag började gilla honom ändå. Men efter det jag sa om jobbet och min ångest ,då ändrade han sej 
    Ställer om frågan eftersom du inte svarade: Har du aldrig hört talas om hur scammers gör?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 14:13:08 följande:
    Jag har hört talas om scammers. Men jag trodde han gillade mej.  
    Det du skriver i tråden och hur du resonerar är oroväckande. Du verkar väldigt naiv och det kan ställa till stora problem för dig. Har du någon kontakt för din ångest? Har du familj och vänner som du kan prata med?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 15:21:09 följande:
    Inga vänner. Men brukar prata med min mamma. Men just detta kände jag att jag ville höra vad andra folk tycker om situationen eftersom att jag inte har någon vän att prata med.  Kändes viktigt för mej att höra vad andra tycker och anser om saken 
    Men har du någon kontakt för din ångest?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 15:46:37 följande:
    Nej det har jag inte 
    Jag tror att du skulle behöva det.
Svar på tråden Varför