• Lynx123

Varför

Men snälla du...du förstår väl att han bara ville utnyttja dig för medborgarskap och pengar? Har du inte följt alla fall med just sådana situationer?

• Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-04 13:49:04 följande:
    Men varför la han så mycket tid på att varje dag skriva till mej och ringa till mej 😭 jag är jätte ledsen för att jag trodde att det skulle bli nåt. Men efter det med jobbet och ångesten då blev han inte som han var innan. Känner mej så dålig och kommer ångra hela livet att jag sa de 
    Han ville ha medborgarskap. Det fattade du väl när han insisterade.på att ni skulle gifta er?
  • Lynx123

Det låter som att du är väldigt ung...såpass att du inte har koll på alla bedrägerier som pågår online. På svtplay och/eller youtube kan du hitta olika dokumentärer om sådana här scammers som "jagar" ensamma kvinnor för att få ut något av det tex. medborgarskap och pengar. Ta en titt så förstår du nog bättre. Är glad för din skull att du kom undan.

• Lynx123
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-06 12:06:47 följande:
    Jag har aldrig kollat på såna videor. Jag sökte på Youtube igår eftersom du tipsade om det och väldigt mycket av det hon sa i videon stämde faktiskt in på hur han har pratat med mej. Jag känner mej så dum som faktiskt trodde på honom och alltihopa har gjort mej väldigt ledsen för jag har varit glad och  trott nu i flera månader att det var nåt bra mellan oss 😔 men jag försöker även samtidigt tänka att det kunde ha blivit något jätte dåligt av alltihopa också när jag läser era svar. Men det känns ändå väldigt jobbigt för det är ju som ett uppbrott för mej och även på ett väldigt tasskigt sätt eftersom att han  blockera mej ... Han bara struntade i mej totalt när jag trodde att jag brydde sej ... 
    Förstår att det känns jobbigt. Är lite förvånad hur du har kunnat missa alla dessa bedrägerier.

Men, som du säger, tänk.om du faktiskt hade gått på den niten - det hade kanske tagit år att komma ur en sådan situation. Skönt för dig!!!
Svar på tråden Varför