Inlägg från: septembermamma2022 |Visa alla inlägg
  • septembermamma2022

Kanye West + fru nakenchock

OBS! Detta är spekulation. Jag får vibben av att Kanye och Bianca tar en del av sina sexlekar ut i offentligheten. Exhibitionism helt enkelt, sannolikt inom ramen för nån sorts BDSM-relation.

Vad de gör mellan lakanen är ju deras ensak men så sjukt smaklöst att tvinga på allmänheten att beskåda den typen av aktiviteter. Det får man hålla privat om man vill ägna sig åt sånt. Eller gå på sexklubb bland andra samtyckande vuxna.

Det bästa är att bara ignorera detta effektsökeri. Det är ju reaktion de söker (båda två). Jag hoppas verkligen att de slutar bli inbjudna till olika event där de kan visa upp detta.

• septembermamma2022
    Anonym (Katekesen) skrev 2025-02-06 14:57:19 följande:
    Kanske det handlar om bdsm. Så jag antar att du anser att budskapet är att reducera henne till ett objekt och inte en människa?
    Tror att de båda två tänder på att visa upp något slags ägandeskap så att andra kan se. Så att visa upp ägandeskap och dominans/undergivenhet kanske då?

Sen tror jag att de gillar publiciteten de får när de gör nåt sånt här. De har gjort liknande saker förut, typ gått på restaurang eller på stan och Bianca har knappt kläder på sig. Finns ju ett talesätt som säger att all PR är bra PR.
  • septembermamma2022
    Anonym (Katekesen) skrev 2025-02-07 00:45:20 följande:
    Budskapet blir inte desto mindre att kvinnan är objektet. Oavsett om det handlar om bdsm eller annat.

Skulle t ex vara skillnad om hon gick på röda mattan naken utav eget maskineri. Men nu verkade Kanye ha något att göra med saken
    Jag håller med. Men hon är inget offer för det. Om de gör detta inom ramen för någon typ av sexuell lek så är hon (får man anta, annars är det ju brottsligt) med på det och har samtyckt till det. Hon har ansvar för sina handlingar och är lika skyldig/smaklös som Kanye när hon väljer att visa detta offentligt på röda mattan.
Svar på tråden Kanye West + fru nakenchock