• Anonym (T)

Trygga länder?

Anonym (Hio) skrev 2025-02-05 08:31:33 följande:

Norge, skulle jag gissa. 

Så länge hon inte går in i en relation kanske. Norge har mycket våld i nära relation
  • Anonym (T)
    Anonym (Trugghet) skrev 2025-02-05 10:32:23 följande:

Sverige har mycket våld, omöjligt att finna bra jobb trots svenska. 

Dåliga löner. Aldersdiskriminering. 

Det är inte ?omöjligt att finna bra lön? eller dåliga löner rent generellt i Sverige. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Blond och lång kvinna) skrev 2025-02-06 14:40:59 följande:
    Vad..? Nej Andrea, du sprider myter men vet inte vad du pratar om.
    Vanligt folk släpps visst in!

Här är många turister och vanligt folk under turistsäsongen, och ganska många nyfikna besökare under större delen av året. 
    T ex under flera veckor i samband med Monacos GP, både det historiska och det riktiga F1-loppet, så formligen kryllar det av vanliga människor. Enbart på söndagen räknar man med 200 000 åskådare, de allra flesta vanligt folk. Vid GP är det en helt otrolig mängd människor som anländer och släpps in varje dag, de flesta kommer med tåg, t ex från Nice.
    Organisationen och logistiken är otroligt effektiv, liksom säkerhet och trygghet. 

Ett annat exempel från i somras då slutetappen i Tour de France gick från MC till Nice och här var verkligen massor av vanligt folk.
    Tänker att Andrea pratar om att bo där eftersom att det var det TS eftersökte?
    Det du skriver om låter ju som vanligt turistande.
    Sen kanske det är lika lätt att flytta dit, det kan jag inte uttala mig om men.. 
Svar på tråden Trygga länder?