Förskola som namnat sönder kläder
Någon som fått ersättning för det? De har i flera plagg skrivit med SPRITPENNA och stora bokstäver rakt i plagget. På flera syns det dessutom rakt igenom.
Någon som fått ersättning för det? De har i flera plagg skrivit med SPRITPENNA och stora bokstäver rakt i plagget. På flera syns det dessutom rakt igenom.
Sakerna var namnade, men inte tillräckligt tydligt enligt dem. Oavsett skriver man inte RAKT I PLAGGET så der syns rakt igenom. De förstörde massor av fina kläder, flera även 100% unika då de var handsydda. De hade kunnat sätta i en egen lapp eller lagt det i upphittat om de ville.
Namna själv. Om ni föräldrar visste hur svårt det är att hålla reda på alla barns kläder! De äldre kan svara på om det är dennes, men yngre? Nope. Förstår att de lackade ur. Särskilt om ni är föräldrar som aldrig namnar. Sen kan man skriva i tvättlappen med bläck förvisso. Sedan denna nonchalanta stil som en skriver här "det är bara mitt barn som har en sådan solhatt". TÄNK OM OCH GÖR RÄTT. Kommer det vikarier så vet denne inte att det är ditt barns hatt. Nej, till alla föräldrar därute som inte namnar kläder, gör det. Särskilt om ni vill att de kommer rätt om något saknas. Hälsning pedagog i 30 år.
Skitsnack att ni namnat själva. Du skämmer bara ut dig själv och låter ditt barn betala priset för dig.
Så barnet har haft dessa kläder på sig men du har inte märkt att de varit märkta då fast det syntes rakt igenom kläderna?
Ja, och jag frågade varför du har så mkt kläder där.
Trist men jag skulle inte starta krig med personalen som tar hand om mitt barn varje dag. Det blir ju barnet som får stå ut med deras eventuella skador dåliga humör, inte du.
Kläder slits hårt på förskolan ändå, de är sällan de är fina efter en säsong där.
Av nyfikenhet, hur har du själv namnat kläderna?
Fast då måste du ju ha märkt det när du hämtade barnet, att det hade extrakläderna som personalen märkt?
De har alltså märkt massor av kläder, barnet har använt dessa märkta kläder under en period när det var mkt mat kladd och kiss i byxorna.
Ändå har du inte märkt det förrän nu?