• soligdag

Letrozol 2025

Jag är inne på min andra omgång med letrozol och ovitrelle, första gav inget positivt och nu inväntar jag mens eller positivt gravtest. BIM i mitten på april ☺️

• soligdag
    citronfrön skrev 2025-04-02 22:29:11 följande:
    Vad spännande! Är i precis samma sits med andra omgången letrozol och bim någonstans i mitten på april. Håller tummarna för oss 🤞 Har dock inte fått ovitrelle utskrivet. Vad är det som gör att man får det urskrivet?

Vad konstigt, där jag gick var det en självklarhet att få både letrozol och ovitrelle, ingenting som jag efterfrågade. Jag har PCOS så det kanske har något med saken att göra? 

Jag plussade precis, på både en RFSU vanligt test och CB digitalt 🥺🥺 Har du tagit något test?? 

• soligdag
    citronfrön skrev 2025-04-20 10:49:28 följande:

Nej men hur kul!? Stort stort grattis! 😍

Tack så mycket fina du!! 

Så tråkigt med dina negativa tester, håller verkligen tummarna att det är tredje gången gillt för er ❤️

Fråga dina läkare om du kan få ovitrelle i kombo med letrozolen, då är det ännu enklare att pricka ägglossningen! 

• soligdag
    citronfrön skrev 2025-05-03 18:47:56 följande:
    Tack snälla ❤️
    Vet inte om du nämnt det innan, men många letrozolkurer hann du köra innan du plussade?
    Hur går det för er? Fick ni ovitrelle utskrivet till den här omgången? ☀️ 

Jag plussade på omgång 2, körde dubbeldos Letrozol cd 3-7, vul ~ cd 12 och därefter bedömning när jag skulle ta sprutan. Samma process båda gångerna då första varvet gav en mogen äggblåsa ☺️
Svar på tråden Letrozol 2025