Letrozol 2025
Jag ska göra min första kur med letrozol nu I veckan 🙏🏻

Jag ska göra min första kur med letrozol nu I veckan 🙏🏻

Jag fick ägglossning 14-15/4 och idag 19/4 mår jag SKIT, mår säåå fruktansvärt illa och fått extremt annorlunda bröst, hård/känsliga bröstvårtor vilket dom aldrig annars är samt stora sybliga blodådror på brösten.. 
Tog en chansen och tog graviditetstest vilken såklart visade negativt, precis som jag trodde! Ska ta ett nyt test 25/4 men de är såååå långt kvar, en hel vecka ju..
första gången för mig på enkeldos letrozol och hade ett moget ägg på 18mm i måndags 14/4! 
Hoppas på lycka❤️

Tog ett graviditetstest i fredags kväll, CB ultratidigt med stav, visade svagt positiv! blev sååå glad och hoppfull, men visade sig sluta i tårar i lördags förmiddag med ett CB ultratidigt digitalt.. INTE GRAVID stod det😭
senare på eftermiddagen fick jag sååå fruktansvärt ont i magen så åkte in till gynakuten. Gjorde ultraljud och ingenting visade där heller, troligtvls en biverkan efter letrozolen och mensvärk på det.. 
Så nu är de bara att vänta på mensen ska komma igen så jag kan börja på en ny letrozolkur enkeldos😔
Vi kommer missa våran chans i maj tyvärr pga min man reser i jobbet och jag kommer jobba på annan ort, så nästa gång vi får chansen är i Juni.. Juni 2024 blev jag gravid men slutade i tidigt missfall, så detta känns omöjligt, tankarna och tårarna är oändliga 💔

Idag är jag på dag 19, mått bra efter letrozolen men ingen ägglossning än. Brukar få ägglossning dag 20 men inga glada gubbar än tyvärr.. 
min läkare vill inte öka mina letrozoltabletter trotts de inte ger effekt, ska prova tre gånger på enkeldos..
Känns så himla uppgiven,. Jag skulle ju varit mamma nu, skulle firat min första morsdag på söndag ju. Men nu sitter man här, med ett missfall i bagaget och ofrivilligt barnlös. Livet verkligen suger 💔❤️?????