Letrozol 2025
Jag tänkte att jag joinar er i denna grupp. Jag har ätit enkeldos Letrozol cd 3-7. Var på ultraljud cd 10, 12 och 14. Äggblåsorna växer verkligen inte som förra gången jag tog Letrozol.
Iaf
så här såg de ut:
cd 10 - ledande blåsa på 12mm
cd 12 - ledande blåsa på 14mm
cd 14 - helt plötsligt två ledande blåsor på 16mm
Jag har testar med Clearblue ägglossningstest (de rosa). Har inte fått någon glad gubbe, har ändå myst på så som fertilitetsmottagningen ordinerat mig efter VUL på cd 14. Så jag har täckt de fertila fönstret.
Jag tror jag hade ÄL cd 21 (hade tyvärr inte tester till denna dag). men fick mera fertilt sekret (inte som jag vanligtvis brukar men mera iaf, skulle kunna vara ägglossning)
Jag känner mig så otålig. Jag vill bara veta om jag är gravid eller inte. Jag vet att det inte är så enkelt. Hcg ska öka osv för att testet ska kunna visa positivt.
Är på cd 28 idag.
När skulle ni har testat?
Funderar nämnligen på om jag ska testa imorgon på cd 29 med ett Clearblue testa tidigt.
Kan de ens visa något? 

Vad jag läst mig till så kan fönstret när man testar positivit med ÄL stickor vara olika långt för olika kvinnor. Vissa som testar på morgonen får negativt men testar de sen på eftermiddagen så har de positivit och om de testar igen på kvällen så negativt igen. Så de kan vara så att du helt enkelt missat LH toppen som testet känner av eller så har du inte haft ägglossningen än. Eller så är det ju så tyvärr att man inte har ägglossning varje månad även om äggblåsorna är bra storlek. Allt hör ihop i kroppen och om något inte samarbetar så fungerar ju inte helheten.
Vilken lycka!
Ja, jag tröstar mig i det att min kropp kan och de bara var otur att de lilla pyret inte utvecklades som de skulle