Letrozol 2025
Här är en till som börjar med Letrozole (för första gången). Jag inväntar mensen och sen är det dags. Fick även metformin utskrivet också - oklart om det kan vara till hjälp i min situation men i vart fall värt att testa.
Här är en till som börjar med Letrozole (för första gången). Jag inväntar mensen och sen är det dags. Fick även metformin utskrivet också - oklart om det kan vara till hjälp i min situation men i vart fall värt att testa.
Och idag kom mensen helt oväntat så nu blir det Letrozole dag 3-7 🥳
hur går det för er andra?
Jag var på UL igår på CD19 och ingen tillstymmelse till ÄL, varken att den varit eller är på G. Så idag börjar jag på Provera för att kunna börja på kur 2 med Letrozol..
Hoppas ni får mensen snart så ni kan köra igång med nya tag 🤩.
Här är jag på Letrozol dag 4. Läkarbesök på Torsdag då det inte fanns på fredag.
Jätte roligt att alla uppdaterar och att vi följs åt! :)
tog ett test igår kväll 🙏????
Tog en clearblue stod gravid 1-2 veckor
Alltså jag kan inte fatta det är sant .
Jag hoppas att det håller sig nu och att allt går bra nu för oss .
Ååååh jag är sååååå lycklig och gått och bett till gud 100000 miljon gånger .
är så himla glad 🥰😍
Men ja känner sån mensvärk
Kört letrozol för första gången denna cykeln. Blev glad gubbe förra veckan efter 3 månader utan och booztade det med en ovritelleapruta som bonus pga tidigare avsaknade ägglossningar. Kör ivf så insättning idag och bim 5/6
Här kom äntligen min mens idag, en vecka efter avslutad prover?? så ironiskt att mensen dröjer när man för en gång skull längtar efter den.. på tidigare kurer har jag alltid fått mens direkt i anslutning till sista tabletten så detta blev riktigt segt. Men oavsett betyder det att jag i övermorgon kan börja med andra kuren Letrozol 🥳
Här kom äntligen min mens idag, en vecka efter avslutad prover?? så ironiskt att mensen dröjer när man för en gång skull längtar efter den.. på tidigare kurer har jag alltid fått mens direkt i anslutning till sista tabletten så detta blev riktigt segt. Men oavsett betyder det att jag i övermorgon kan börja med andra kuren Letrozol 🥳
Alltid när man går å väntar så dröjer det. Haha.
Här var det en äggblåsa på 12mm i torsdags. Inte säkert att det blir något. Ska dit måndag igen. Avskyr alla dessa besök.
Hade en äggblåsa på 14. Hon trodde att jag ska ha ägglossning nu i helgen men inte lyckats fånga LH ökning än (använder clearblue advanced) men min kroppstemp är lite högre så kanske missat att fånga den. Nästa cykel ska jag äta 3 tabletter i 5 dagar för att se, för hon önskar att jag svarar snabbare. Remiss för IVF skickades dessutom in. Så vi har sommaren där vi försöker som vanligt och inväntar svar.
Du har börjat med tabletterna nu va? 🥰