Letrozol 2025
Hej,
Jag tänkte att jag hoppar in här i tråden!
Jag fick ett MA i juli, vi trodde vi var i vecka 13 men visade sig att fostret hade dött i vecka 10.
Jag har pcos och kämpar nu med letrozol igen.. sen missfallet har de inte fått igång min ägglossning vilket gör mig ännu mer förtvivlad för vi får inte ens någon chans att försöka. Jag har en son som jag blev gravid med på första försöket med letrozol 2023 enkeldos.
Nu ska jag få testa dubbeldos för att se om ägglossningen kommer igång på det!
Just nu väntar jag på att få börja med provera 1/10 för att sen börja med dubbeldos letrozol när mensen kommer!
Jag beklagar verkligen dina missfall Liljekonvalj93♥️
i måndags var den bara 11.5mm så den har växt till sig rejält! Så nu ska jag testa på med ägglossningstest och se om vi kan få någon peak. Annars är det väl bara att ligga på så att säga regelbundet så borde vi kunna pricka ägglossningen.
Men blir lite orolig för om jag skulle bli gravid nu utan att hitta ett nytt.. då känns det som att jag kommer att få vänta tills jag är färdig med mammaledigheten innan jag söker jobb igen. Jag arbetar inom IT så letar jobb därinom eller som kommunikatör, marknadskoordinator, formgivare etc.
Jag ska hålla fast vid det att så länge inte mensen kommit så är det inte över då det är så olika när man har tillräckligt med HcG och får plus på stickan. Så otroligt många parametrar som bara ska klicka rätt 😍🥰