Lusen9690 skrev 2025-06-14 15:31:07 följande:
Jo hoppas med. Nej åh men vad konstigt. Men då bör du kanske haft ägglossning tidigare då? Eller kanske att tabletterna inte fungerade? Ja du får ringa på måndag och höra dig för ????🏻. Låter som en bra plan! Jag kan inte smacka på med 3 tabletter för att det inte finns tid för ultraljud, pratade med telefonisten igår. Så får köra på 2 och utan ultraljud troligtvis. Sedan har de sommar uppbehåll på Letrozol tydligen...
Hejasommaren skrev 2025-06-14 07:50:42 följande:
Ja jag tänker jag börjar med dubbel idag på CD3 så får jag ringa på måndag Och höra om det ev ska justeras. Fördelen är väl att vi nog förhoppningvis hinner med ett UL till före de stänger för sommaren. Det negativa är dock att jag tror att min sambo är bortrest tiden runt tänkt ÄL men det visar sig..
men @luzen9690 - betyder det här att vi är på exakt samma CD nu? 😄
När jag läste vad du skrev så tänkte jag- är vi samma person haha. Vet inte hur bra vi får till det heller denna månad. Men vi får försöka. Vi är på exakt samma dag 😂. Tog 2 tabletter idag. Sedan blir det så fram till måndagens telefontid.
De säger ju att man ska avvakta med sex innan. Men jag tror alla gör lite som de känner. Men sjukvården vill inte ansvara för en eventuell riskgraviditet såsom tvillingar/ trillingar.
Jag tycker ändå mina cyklar har blivit liiite kortare nu. Förut var de på 37-42 dagar och nu har de blivit 29 samt 30 dagar. Så cykeldag 17 isch 🥰.
Nu blev det mycket text här.
Tråkigt att de tar sommarstängt så ?tidigt? ändå, men skönt att du iallafall kan fortsätta äta Letrozol över sommaren även om du kanske inte får komma på UL - vet andra som inte får äta alls när det är sommarstängt..
haha ja så sjukt att vi är på exakt samma CD 😅 ska ringa idag och höra kring deras sommartider och om jag hinner med en UL före dess? 🤞🏻