En som längtar skrev 2025-10-30 15:32:06 följande:
Hur långt gången var du när du fick veta ditt MA?
 Nä, jag antar att man bara får leva med den ökade mängden så länge den nu varar. Tror endast att man behöver söka vård om det blir så mycket att man blir påverkad på andra sätt. Jag tänker blodbrist så man tuppar av.

Skönt att veta att man inte är ensam 

ChatGPT är ju min bästa kompis ibland haha.
 Åh de kan vara något inför nästa cykel, hoppas såklart på att jag ni inte behöver en till cykel. 

De hoppas jag också, både för huvudvärken och äggblåsan! 

Hur ligger du till i cykeln nu? 

Vi trodde vi var i vecka 13 men fostret hade dött i vecka 10😔 vi hade gjort tidigt ultraljud och då pickade hjärtat så när vi var i vecka 13 så trodde man ju att man var ?säker?. Kan nog lätt säga att det var det jobbigaste jag varit med om i mitt liv! 
hur långt gången var du? 
Hahah så du är oxå bästis med chatgpt😂 
nej vi får hoppas du slipper en till cykel, håller tummarna🤞🏼
Jag har BIM den 5/11! Ska försöka att inte ta ett tidigt test men det är ju så spännande! Jag känner ingenting alls dock, lite smått molvärk ibland men inget mer. När jag blev gravid senast så kände jag dock INGENTING, jag hade inga ömma bröst, ingen molvärk! nu såhär i efterhand så kom jag ihåg att jag var väldigt trött i två dagar innan jag plussa men eftersom jag har en 1,5åring som sover dåligt så tänkte jag inte på det som ett symtom😅
Med min son hade jag ALLA symtom, jag mådde illa, fick sjuuuukt ont i brösten, molvärk och yr😅