Letrozol 2025
När ska du testa igen? Känner du några mer symtom?
Uppdatera här när du har testat ☺️
Åh va jag är pirrig!!

Jag ska testa imorgon
uppdaterar när jag vet mer!
När ska du testa igen? Känner du några mer symtom?
Uppdatera här när du har testat ☺️

uppdaterar när jag vet mer!

Jag BEHÖVER er hjälp hur jag ska tänka. 
Vid 13 så fick jag lite mörkare flytning i trosskyddet och nu på eftermiddagen vid 16 så är det mera röd-brunt blod i trosskyddet.
Då jag tror detta är mensen som snart kommer börja flöda så blev jag fundersam. Jag brukar räkna mensdag 1 där jag får riklig blödning och byter till binda. Men om jag behöver byta ikväll vid 20 säger vi, skulle ni räkna det som mensdag 1 eller räkna imorgon lör som mensdag 1. Ska nämligen ta Letrozol tabletten dag 3. Funderar bara på vad som blir mest rätt, söndag eller måndag.
Kan tyvärr inte ringa gyn och fråga då de inte har öppet på helgerna och de har redan stängt idag.
Hur stor skillnad tror ni det gör för Letrozol tabletternas verkan om jag skulle ta första tabletten på söndag eller måndag?
Mensen kom igång på natten och hela lördagen har det varit otrolig blodmängd.
Ända sedan mitt MA i juni så har jag blödigt så otroligt mycket mer än vad jag brukade göra innan jag blev gravid i våras. Är det vanligt? Någon som har någon kunskap/erfarenheter kring detta?
Tack för att ni svarade mig kring min panik över startdatum
Jag blir så TACKSAM att det finns så många underbara människor som bryr sig om varandra på de här sättet.
Jag läste alla era svar och funderade länge. Jag vet inte vad som är rätt eller fel då alla verkar få lite olika från alla gyn. Men jag kör Cykeldag 1 på lördagen då det var riklig mens denna dag så imorgon måndag tar jag första Letrozol tabletten.
Eftersom det var så sparsamt med blod hela kvällen så tycker jag inte att fredagen borde räknas som CD 1. Jag var inte frestad att ta första tabletten idag men jag blir så orolig att om jag väntar till måndag och så skulle det räknas som CD 4 så gör jag fel. Men jag tror inte att det är så enkelt med kroppen i helhet. Kroppen är så otroligt komplex.
Jag har bestämt mig för att starta imorgon Måndag och hoppas att kroppen svarar snabbare denna cykel. Sedan så ska jag försöka trycka på så jag kan få Ovitrelle denna gång då jag misstänker att jag inte fick någon ägglossning denna behandling. Jag hoppas att de kan skriva ut de till mig. Håller alla tummar och tår 

Kom på att jag har glömt att fråga er här inne om ni får några biverkningar under dagarna ni tar letrozol?
Jag har bara kört två cykler änsålänge och första cykeln med letro tyckte jag inte att jag kände något särskilt, kanske lite huvudvärk någon eftermiddag bara men annars inget. Denna cykeln dock fick jag en del huvudvärk, ont i kroppen och jätte mycket ångest på kvällarna. Alltså verkligen såhär obehags känsla över bröstet och ångestpåslag.
Är detta något ni känner igen? Blev bara nyfiken nu att höra om ni haft några biverkningar 😊

alla graviditeter är annorlunda i symtom och känsla.
Jag fick mitt i juli😔 vet inte hur länge det ska hålla på så men det finns väl inte så mycket att göra åt det🤷🏼?♀️
Oj, samma här!! Världens övertänkare🤦🏼?♀️ jag har gett mig själv googelförbud denna cykeln, försöker ta allt med ro!
Usch så jobbigt med sån huvudvärk😩 hoppas det går över så snabbt du är klar!. Jag håller tummarna att en fin äggblåsa har växt😊

ChatGPT är ju min bästa kompis ibland haha.

Vi trodde vi var i vecka 13 men fostret hade dött i vecka 10😔 vi hade gjort tidigt ultraljud och då pickade hjärtat så när vi var i vecka 13 så trodde man ju att man var ?säker?. Kan nog lätt säga att det var det jobbigaste jag varit med om i mitt liv!
hur långt gången var du?
Hahah så du är oxå bästis med chatgpt😂
nej vi får hoppas du slipper en till cykel, håller tummarna🤞🏼
Jag har BIM den 5/11! Ska försöka att inte ta ett tidigt test men det är ju så spännande! Jag känner ingenting alls dock, lite smått molvärk ibland men inget mer. När jag blev gravid senast så kände jag dock INGENTING, jag hade inga ömma bröst, ingen molvärk! nu såhär i efterhand så kom jag ihåg att jag var väldigt trött i två dagar innan jag plussa men eftersom jag har en 1,5åring som sover dåligt så tänkte jag inte på det som ett symtom😅
Med min son hade jag ALLA symtom, jag mådde illa, fick sjuuuukt ont i brösten, molvärk och yr😅
Vi hade också gjort tidigt ultraljud och hjärtat att pickat på så fint. 

Ja det är så hemskt när man tror man är i de säkra veckorna! Jag börjad stormblöda två dagar innan ultraljudet, såpass mycket att jag fick ligga över på sjukhus med dropp! Det var också väldigt jobbigt för jag fick ligga där själv med alla känslor utan min fästman
Ja, vi får hålla tummarna för oss alla! Om inte denna cykeln så nästa😍
Juste, i vanliga fall är ju två veckor ingenting men när man väntar på att få svar så känns det som en evighet!
Har du fått några biverkningar av letrozolen eller har du klarat dig?😊
Så man kan dela på smärtan.