Letrozol 2025

Ah jag förstår!
Så tråkigt med IVF försöken! Fattar egentligen inte varför man inte kan få hjälp tills det tar sig! Sjukt att man ska behöva betala för att få ett barn..
Så skönt att ni får köra på med letrozol och att det ändå verkar funka för er! Jag håller alla tummar och tår att det ska släppa ett friskt ägg som stannar kvar hela vägen🥰♥️

Åh nu börjar jag bli pirrig för VUL imorgon! 

Imorse var jag på VUL och det såg mycket bättre ut än i förra cykeln, helt otroligt att de kan se så olika ut!
Dom sa att de kan vara olika från cykel till cykel.
13 mm triple line slemhinna.
En ledande äggblåsa på 19 mm.
Jag fick Ovitrelle utskrivet som jag ska ta på onsdag morgon 

Jag är så GLAD! 

Vet verkligen inte om jag ska testa på tisdag morgon eller om jag ska försöka hålla mig till onsdag. Fick ju fullt utslag på clearblue ägglossningstest den 20/10 men samtidigt kan det ju ta 24-36 timmar efter positivt. Så mitt ägg kan ju lika väl släppt 21 eller 22 också.
Har inga känningar att mensen skulle vara på gång just nu, så jag försöker hålla hoppet uppe.

Jag förstår❤️ man hinner bygga upp så mycket hopp även om man vet att det är stor chans att det inte blir denna gången! skulle det inte bli denna gången så hoppas vi på nästa!!❤️
Om jag får ge ett tips så köp hem donaferty, det är inositol som ska vara bra särskilt om man har tex pcos😊
och sen ta en d-vitamin boost typ två till tre dagar innan ägglossning! Har funkat för mig alla 3 gånger😍👌🏻
Jag tar donaferty två gånger per dag och har gjort det så fort vi har börjat planera barn😊
jag tar 1 tablett Holistic D3-vitamin 5000 IE dagligen och innan ägglossning tar jag 3 tabletter dagligen😊
Jag ändrar min diet ganska radikalt när vi har planerat barn! Har man pcos är det bra att äta antiinflammatoriskt. Jag utesluter socker, koffein, snabba kolhydrater, mjölkprodukter och gluten. Sen äter jag en jäkla mängd vitaminer
(zink, selen, omega3, D-vitamin, rosenrot, Basic Prenatal, folsyra, magnesium och donaferty) Jag säger absolut inte att detta är rätt men det har funkat för mig i alla fall😊
Imorse kom min mens. Inte helt oväntat med tanke på negativt graviditetstest igår.
Nya tag och sista kuren i kartongen med Letrozol, tredje gången gillt som man säger. Nu siktar jag på att få ett plus i december 🥺🙏❤️

Tycker att det är lite läbbigt med sprutan men de gick bra 
Jag räknade på timmarna till då ägget borde släppas. Gyn gav ordination om mys idag och sedan varannan dag 2 veckor framåt. Jag kommer lägga till mys på tors också för har läst på att det inte ska vara skadligt att mysa varje dag i kortare perioder
sedan förstår jag dock inte varför man ska mysa så många dagar när man tar Ovitrelle, då vet man ju ungefär när ägget släpps 24-36 h, ibland 40-42 h. Men utan Ovitrelle så kan ju ägglossningen bli senare än vad man tror och då blir det ett längre fertilt fönster att täcka. Men jaja, jag gör som de har ordinerat 

Ja jag tyckte också att det var läskigt att ta spruta på sig själv men den kändes ju inte ens som tur var!
Det är lika bra att mysa på, man vet ju aldrig och man vill ju inte råka missa nått😎 jag håller tummarna🤞🏼♥️