Inlägg från: Anonym (Elsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elsa)

Flörtar han? Han är gift

En gift man som vill ha lite spänning i livet. Finns gott om dem. Även gifta kvinnor. Ledsen TS men du är inte det enda han limmat på. Bli inte kär är mitt enda tips 

• Anonym (Elsa)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 11:01:14 följande:
    Jag tänker inte skämmas för det mera. Vill jag ha någon i framtiden skall jag vara helt skamlös och desperat. Bete mig som en juckande hundvalp eller en katt som löper mot honom. Det är så man lyckas.
    Män vill gärna ha sex och man kan få en väldig fart på dem om man beter sig så men vill man mer så tjänar man nog på att visa lite andra sidor också. Den desperata sidan brukar sällan locka vettiga män i längden. 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 12:51:33 följande:
    Looool. Det är jag redan. Bortom skam. Men jag tycker flera kollegor har vart stöttande mot mig...kanske för att jag misslyckades? Men jag har fått bekräftat att "hade du gjort så mot mig hade jag nappat direkt han är helt dum i huvudet" så jag vet att jag inte är helt fel ute.
    Sålänge du inte är ute efter nått seriöst så funkar det säkert. 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 13:42:48 följande:
    Jag var kär den gången, väldigt kär så jag var ute efter allt möjligt. Seriöst eller oseriöst med förhoppning om att det skulle bli seriöst sedan. Alltså det kändes så bra. Han hade gråtit mot min axel över att hans fru funderade på att lämna honom och inte älskade honom längre. Så det var inte som att jag gav mig på en gift man. Säger hon så och han fkn gråter mot min axel då är det faktiskt helt ok. Vi flirtade en del och det var inte så att jag direkt efter han grät flög på utan flera dagar efter. Men han ratade mig flera gånger även när han skjutsade mig hem och jag sa att jag kräver ingenting av dig jag älskar dig och jag vill bara ge dig oralsex här nu i bilen inget krav på något mer...men han sa nej till det med:(
    Om detta är sant så är det inget konstigt att du blev dissad. 
Svar på tråden Flörtar han? Han är gift